+ 31 13 - 595 35 00 info@pondres.nl

Blogs

  • Privacy als marketingkans

    23-10-17 | Wouter de Regt

    De klantbeleving verhogen en tegelijkertijd efficiëntieslagen maken binnen de marketing- en communicatiestrategie; een uitdaging waar veel bedrijven voor staan. De (verdere) stap van fysiek naar digitaal en datagedreven marketing is dan vaak ook een logische stap. Dit neemt echter ook financiële en imagorisico’s met zich mee gelet op de aangescherpte Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP) en... Lees meer

    Geplaatst in: Digitaal, Digitale privacy

  • De inrichting van CCM, waar begint u aan?

    02-10-17 | Bert Alblas

    In mijn vorige blog hielp ik u in vijf vragen op weg naar een krachtige visie op klantcommunicatie. En niet zomaar een visie: u weet nu precies wie uw (potentiële) klant is, wat u hem/haar te vertellen heeft en heel belangrijk: op welke manier. U staat te popelen om aan de slag te gaan. Maar welke oplossing gaat u gebruiken? En wie gaat het regelen? Haastige spoed is zelden goed, dus... Lees meer

    Geplaatst in: Omnichannel

  • Vertrouwen door persoonlijke communicatie

    22-08-17 | Gastblogger

    Consumenten zien dagelijks meer dan 5000 advertenties. Al die boodschappen maken het moeilijk voor merken om op te vallen en voor consumenten moeilijk om te weten wie te vertrouwen is. Vertrouwen en een gevoel van waardering zijn de belangrijkste factoren die de binding met een merk beïnvloeden. Uit onderzoek blijkt dat 57% van de consumenten meer uitgeeft aan merken waar ze zich... Lees meer

    Geplaatst in: Communicatie, Omnichannel

  • Projectmanagement als IKEA-bouwpakket

    15-08-17 | Margot Baselier

    Een relatie is hard werken. Dat blijkt wel weer als je met zijn tweeën in dat blauwgele warenhuis bent geweest. 46% van de stellen die met een meubelbouwpakket aan de slag gaan, raakt gefrustreerd, 12% overweegt zelfs een scheiding. Bij 6% is alleen al een bezoekje aan de winkel voldoende voor een fikse ruzie. Niet dat ik een team op kantoor wil vergelijken met een huwelijk, maar hoe kunnen... Lees meer

    Geplaatst in: Communicatie

  • Ontwikkelingen op de postmarkt

    01-08-17 | Ludo Verhiel

    Op voet van oorlog of storm in een glas water? De afgelopen weken schudde de postwereld op zijn grondvesten: de ACM heeft eind vorig jaar invallen gedaan bij PostNL. Het onderzoek heeft betrekking op het zogeheten ‘Roofprijzendossier’ en gaat over mogelijke schending van de mededingingswet: PostNL zou een oneerlijke concurrentiepositie hebben op de zakelijke postmarkt. Daarvoor kwam PostNL... Lees meer

    Geplaatst in: Pondres, Print

Meer

Om www.pondres.nl goed te kunnen laten functioneren, maken wij gebruik van cookies. Als u onze site gebruikt, gaat u automatisch akkoord met het plaatsen daarvan. Bekijk voor meer informatie ons privacybeleid.

Ik begrijp het