+ 31 13 - 595 35 00 info@pondres.nl

Blogs

  • Vergeet de techniek, begin bij uw klant

    20-04-17 | Bert Alblas

    In mijn vorige blog heb ik geschreven over de evolutie en revolutie van Customer Communication. Daarin sloot ik af met een advies: ontwikkel een revolutionaire visie op uw klantcommunicatie, maar voer deze door middel van evolutie in. Hoe dat dan precies in zijn werk gaat? Daar neem ik u graag in vijf stappen in mee. Vergeet even alle techniek, vergeet de belemmeringen van uw organisatie... Lees meer

    Geplaatst in: Communicatie, Omnichannel, Pondres

  • Post blijft

    30-03-17 | Ludo Verhiel

    In 2009 werd de Nederlandse postmarkt volledig geliberaliseerd. Er kwam een einde aan het monopolie van het nationale postbedrijf. Sindsdien is het postvolume gehalveerd en het einde van de krimp is nog niet in zicht. Dat het één met het ander te maken heeft, is volgens ervaringsdeskundige Ludo Verhiel niet waarschijnlijk. Ludo Verhiel is al ruim tien jaar werkzaam als Client... Lees meer

    Geplaatst in: Print

  • Gezien maakt geliefd?

    24-03-17 | Margot Baselier

    Een dag niet op social media is een dag niet geleefd – dat lijken we tenminste te denken. Per dag brengen we namelijk 8 uur en 33 minuten door met media, 75% daarvan social. Ter vergelijking: slapen doen we 8 uur en 45 minuten. Wat we zien op deze media moet dan ook een grote impact hebben op ons doen en laten … toch? Een mooi actueel voorbeeld zijn de verkiezingen. De... Lees meer

    Geplaatst in: Communicatie

  • Pret met programmeren

    20-02-17 | Bart van Oosterbosch

    Vaak sta je er niet bij stil. Maar de wasmachine, de slagboom bij de parkeergarage of het rekeningafschrift van je bank zijn allemaal (gedeeltelijk) het werk geweest van een software engineer: de programmeur. Ze maken je het leven een stuk makkelijker en zijn – al zeg ik het zelf – onmisbaar. En hoewel we natuurlijk vooral heel nuttige, maatschappelijk relevante zaken programmeren, zijn er... Lees meer

    Geplaatst in: Digitaal

  • Communicatie: hoe moeilijk kan het zijn?

    31-01-17 | Frans Verhoef

    Nederland kent een hoog percentage van PC-, laptop- en tabletgebruikers. Ook de smartphone is (haast) niet meer weg te denken uit onze samenleving. Maar waarom kunnen we onze klanten dan nog steeds niet echt digitaal bereiken? Pensioenfondsen en verzekeraars, maar ook telecombedrijven en energiebedrijven hebben hier vaak moeite mee. Hoe komt dat eigenlijk? Onduidelijk en onbetrouwbaar? ... Lees meer

    Geplaatst in: Communicatie, Omnichannel

  • Betekent digitalisering het einde voor papier?

    06-01-17 | Gastblogger

    Decennia geleden voorspelden experts al de opkomst van papierloze kantoren – sterker nog, die opkomst was al bezig. Dat was in de jaren tachtig. De papierindustrie stelt daarentegen dat er tegenwoordig juist méér papier wordt gebruikt dan eerst, en dat dit blijft toenemen. Wat is nu waarheid? Nieuwe technologieën worden sneller geïntroduceerd dan ooit, maar het lijkt erop dat decennia... Lees meer

    Geplaatst in: Digitaal, Omnichannel

Meer

Om www.pondres.nl goed te kunnen laten functioneren, maken wij gebruik van cookies. Als u onze site gebruikt, gaat u automatisch akkoord met het plaatsen daarvan. Bekijk voor meer informatie ons privacybeleid.

Ik begrijp het