+ 31 13 - 595 35 00 info@pondres.nl

Blogs

  • Even stilstaan, een hele vooruitgang

    21-12-17 | Lizette Brands

    Zo rond de jaarwisseling gebeurt er altijd iets bijzonders. In de laatste maand van het jaar trekken we met z’n allen een sprintje om de laatste dingen af te ronden. Nog even dat plan afmaken. Nog even een rapportage opleveren. Ergens tussendoor (ja sorry, zo gaat dat nu eenmaal vaak) krijgen we ook nog een beoordelingsgesprek met onze leidinggevende waarin we terugblikken op wat we allemaal... Lees meer

    Geplaatst in: Communicatie, Pondres

  • Privacy als marketingkans

    23-10-17 | Wouter de Regt

    De klantbeleving verhogen en tegelijkertijd efficiëntieslagen maken binnen de marketing- en communicatiestrategie; een uitdaging waar veel bedrijven voor staan. De (verdere) stap van fysiek naar digitaal en datagedreven marketing is dan vaak ook een logische stap. Dit neemt echter ook financiële en imagorisico’s met zich mee gelet op de aangescherpte Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP) en... Lees meer

    Geplaatst in: Digitaal, Digitale privacy

  • De inrichting van CCM, waar begint u aan?

    02-10-17 | Bert Alblas

    In mijn vorige blog hielp ik u in vijf vragen op weg naar een krachtige visie op klantcommunicatie. En niet zomaar een visie: u weet nu precies wie uw (potentiële) klant is, wat u hem/haar te vertellen heeft en heel belangrijk: op welke manier. U staat te popelen om aan de slag te gaan. Maar welke oplossing gaat u gebruiken? En wie gaat het regelen? Haastige spoed is zelden goed, dus... Lees meer

    Geplaatst in: Omnichannel

  • Vertrouwen door persoonlijke communicatie

    22-08-17 | Gastblogger

    Consumenten zien dagelijks meer dan 5000 advertenties. Al die boodschappen maken het moeilijk voor merken om op te vallen en voor consumenten moeilijk om te weten wie te vertrouwen is. Vertrouwen en een gevoel van waardering zijn de belangrijkste factoren die de binding met een merk beïnvloeden. Uit onderzoek blijkt dat 57% van de consumenten meer uitgeeft aan merken waar ze zich... Lees meer

    Geplaatst in: Communicatie, Omnichannel

  • Projectmanagement als IKEA-bouwpakket

    15-08-17 | Margot Baselier

    Een relatie is hard werken. Dat blijkt wel weer als je met zijn tweeën in dat blauwgele warenhuis bent geweest. 46% van de stellen die met een meubelbouwpakket aan de slag gaan, raakt gefrustreerd, 12% overweegt zelfs een scheiding. Bij 6% is alleen al een bezoekje aan de winkel voldoende voor een fikse ruzie. Niet dat ik een team op kantoor wil vergelijken met een huwelijk, maar hoe kunnen... Lees meer

    Geplaatst in: Communicatie

Meer

Om www.pondres.nl goed te kunnen laten functioneren, maken wij gebruik van cookies. Als u onze site gebruikt, gaat u automatisch akkoord met het plaatsen daarvan. Bekijk voor meer informatie ons privacybeleid.

Ik begrijp het