+ 31 13 - 595 35 00 info@pondres.nl

Blogs

  • Vertrouwen door persoonlijke communicatie

    22-08-17 | Gastblogger

    Consumenten zien dagelijks meer dan 5000 advertenties. Al die boodschappen maken het moeilijk voor merken om op te vallen en voor consumenten moeilijk om te weten wie te vertrouwen is. Vertrouwen en een gevoel van waardering zijn de belangrijkste factoren die de binding met een merk beïnvloeden. Uit onderzoek blijkt dat 57% van de consumenten meer uitgeeft aan merken waar ze zich... Lees meer

    Geplaatst in: Communicatie, Omnichannel

  • Projectmanagement als IKEA-bouwpakket

    15-08-17 | Margot Baselier

    Een relatie is hard werken. Dat blijkt wel weer als je met zijn tweeën in dat blauwgele warenhuis bent geweest. 46% van de stellen die met een meubelbouwpakket aan de slag gaan, raakt gefrustreerd, 12% overweegt zelfs een scheiding. Bij 6% is alleen al een bezoekje aan de winkel voldoende voor een fikse ruzie. Niet dat ik een team op kantoor wil vergelijken met een huwelijk, maar hoe kunnen... Lees meer

    Geplaatst in: Communicatie

  • Ontwikkelingen op de postmarkt

    01-08-17 | Ludo Verhiel

    Op voet van oorlog of storm in een glas water? De afgelopen weken schudde de postwereld op zijn grondvesten: de ACM heeft eind vorig jaar invallen gedaan bij PostNL. Het onderzoek heeft betrekking op het zogeheten ‘Roofprijzendossier’ en gaat over mogelijke schending van de mededingingswet: PostNL zou een oneerlijke concurrentiepositie hebben op de zakelijke postmarkt. Daarvoor kwam PostNL... Lees meer

    Geplaatst in: Pondres, Print

  • Vergeet de techniek, begin bij uw klant

    20-04-17 | Bert Alblas

    In mijn vorige blog heb ik geschreven over de evolutie en revolutie van Customer Communication. Daarin sloot ik af met een advies: ontwikkel een revolutionaire visie op uw klantcommunicatie, maar voer deze door middel van evolutie in. Hoe dat dan precies in zijn werk gaat? Daar neem ik u graag in vijf stappen in mee. Vergeet even alle techniek, vergeet de belemmeringen van uw organisatie... Lees meer

    Geplaatst in: Communicatie, Omnichannel, Pondres

  • Post blijft

    30-03-17 | Ludo Verhiel

    In 2009 werd de Nederlandse postmarkt volledig geliberaliseerd. Er kwam een einde aan het monopolie van het nationale postbedrijf. Sindsdien is het postvolume gehalveerd en het einde van de krimp is nog niet in zicht. Dat het één met het ander te maken heeft, is volgens ervaringsdeskundige Ludo Verhiel niet waarschijnlijk. Ludo Verhiel is al ruim tien jaar werkzaam als Client... Lees meer

    Geplaatst in: Print

Meer

Om www.pondres.nl goed te kunnen laten functioneren, maken wij gebruik van cookies. Als u onze site gebruikt, gaat u automatisch akkoord met het plaatsen daarvan. Bekijk voor meer informatie ons privacybeleid.

Ik begrijp het