blogs

 

header-smal2_2

Vertelt je klantcommunicatie jouw verhaal?

“To be digital, or not to be digital, that is the question.” Toch? Onze communicatie gaat steeds vaker digitaal. Maar er schuilt meer achter klantcommunicatie dan alleen maar het kanaal waarop het aankomt. Of je nu een marketinguiting of transactionele documenten verzendt, elk stuk communicatie vertelt een eigen verhaal dat het dagelijks leven van jouw klant beïnvloedt.

Kwaliteit als basis voor klanttevredenheid

21-02-2019 Hans van Gameren

Jaarlijks hebben we bij Pondres de auditors op bezoek. Voor ons een moment van bezinning, want wat is nu eigenlijk belangrijk? Alles draait uiteindelijk om klanttevredenheid! Maar wanneer is een klant nu tevreden?

Digikids

13-02-2019 Wouter de Regt

Digikids. Zij zijn de klanten van de toekomst. Ze komen eraan. En hoe!

Hello sunshine

28-09-2018 Wouter de Regt

Een prettige reis, dat is wat een klant gelukkig maakt. Op vakantie, maar ook bij andere bestemmingen, zoals een digitale route.

Pensioen: een gezamenlijke verantwoordelijkheid

16-07-2018 Gastblogger

Pensioenbewustzijn wordt veelal gezien als de verantwoordelijkheid van de individuele deelnemer. Het is zíjn pensioen en dus zijn pakkie an. Maar is dat wel zo? Hebben we als pensioenfonds, -verzekeraar, -uitvoerder, tussenpersoon of facilitaire organisatie niet een gezamenlijke verantwoordelijkheid? Ik vind van wel.

5 vragen aan security officer Hans

27-10-2017 Hans van Gameren

Pondres heeft al geruime tijd een Security Officer in de persoon van Hans van Gameren. Aan de hand van 5 vragen vertelt Hans wat zijn rol precies inhoudt in het security-beleid van Pondres.

Privacy als marketingkans

23-10-2017 Wouter de Regt

Iedereen kan een nieuwsbrief schrijven, maar hoe zorg je dat deze gelezen wordt? Wij zorgen ervoor dat jouw communicatie binnenkomt bij de ontvanger.

De inrichting van CCM, waar begin je aan?

02-10-2017 Bert Alblas

In mijn vorige blog hielp ik je in vijf vragen op weg naar een krachtige visie op klantcommunicatie. En niet zomaar een visie: je weet nu precies wie uw (potentiële) klant is, wat je hem/haar te vertellen hebt en heel belangrijk: op welke manier. Je staat te popelen om aan de slag te gaan. Maar welke oplossing ga je gebruiken? En wie gaat het regelen?

Vergeet de techniek, begin bij uw klant

20-04-2017 Bert Alblas

Vergeet even alle techniek, vergeet de belemmeringen van uw organisatie en van uw systemen. Zet uw klant nou eens echt centraal. Weet u wie hij/zij is? Weet u hoe hij benaderd wil worden? En met welke boodschap?