blogs

 

header-smal2_2

Persoonlijke touch maakt het verschil in e-commerceland

25-06-2020 Lieke van Laarhoven

De afgelopen tijd heb ik een goede relatie ontwikkeld met mijn pakketbezorger. Een tijdje geleden kon ik hem wat langer vasthouden en ik vroeg hem: Wordt er nu echt zo veel meer online besteld? Het is een gekkenhuis, zei hij. Dat blijkt ook uit de cijfers. Maar wat betekent de drukte voor de persoonlijke touch?

7 vragen aan fulfilmentman Marcel over fulfilment binnen en buiten Pondres

21-01-2020 Marcel Renzenbrink

De laatste jaren is Pondres volop aan het investeren en optimaliseren in haar fulfilment. Dat klinkt allemaal erg veelbelovend, maar waar zijn we precies mee bezig? En hoe ziet de toekomst van fulfilment er eigenlijk uit? Wij vragen Marcel Renzenbrink, Manager E-fulfilment & Logistiek bij Pondres, het spreekwoordelijke hemd van het lijf.

Toegevoegde waarde zit in koekjes

11-06-2019 Manon Willms

Afgelopen zaterdag werd ik verrast met een mooie attentie van Nespresso. In een chique verpakking zat een Bedankt-kaart met een set koffie en Cantuchini-koekjes. Als dank, omdat we al 5 jaar lang trouwe klant zijn en genieten van deze heerlijke koffies. Een klein gebaar, maar zo leuk om te ontvangen! Je voelt je als klant gelijk speciaal. En die aandacht en toegevoegde waarde, dat is waar het in klantbeleving om draait.

Het WOW-effect in fulfilment

Alleen al in Nederland zijn er meer dan 60 bedrijven waarbij webwinkels hun fulfilment proces kunnen uitbesteden. En hoe bepaal je dan welke partij jou het beste kan ondersteunen? Ben je enkel op zoek naar een bedrijf dat het pakketje zo snel en zo goedkoop mogelijk verzendt? Of wil je je klant op een ander niveau verrassen? En zo ja, hoe doe je dit dan?

Klantbeleving maakt fulfilment sexy

25-02-2019 Lieke van Laarhoven

Als consument is het heel logisch dat wanneer je een product besteld dit de volgende dag netjes wordt geleverd. Is het vervolgens toch niet wat je zoekt dan stuur je het gewoon terug. Hoe kan een fulfilment bedrijf zich in deze markt onderscheiden? Wat wil de consument? Hoe maak je fulfilment sexy? Lees & leer! 

Customer experience: de 3 A’s

06-09-2018 Margot Baselier

De ervaring die een klant heeft met jouw bedrijf kan je maken of breken. Niet voor niets wordt er steeds meer aandacht besteed aan het optimaliseren van de customer experienceMaar zijn bedrijven wel zo accuraat, actueel en attent als zij pretenderen te zijn? I beg to differ …

3 tips voor impactvolle communicatie uitingen

07-08-2018 Lieke van Laarhoven

Internet, krant, tv, radio, brievenbus, winkels, langs wegen; overal zijn communicatie uitingen te vinden met als doel de consument in beweging te brengen. Het blijkt dan ook dat consumenten gemiddeld 2900 marketinguitingen per dag zien. Dus hoe zorg je ervoor dat, in de strijd om aandacht, juist jouw uiting opvalt? Hoe verhoog je de effectiviteit van je campagnes en daarmee de ROI? En hoe zorg je ervoor dat je klanttevredenheid verbetert?