Communicatie

Ieder mens is uniek, dus waarom jouw klantcommunicatie dan niet? Impactvolle communicatie vraagt om een persoonlijke benadering naar je klanten, afgestemd op individuele behoeftenOf het nu gaat om een marketinguiting zoals een direct mail of e-mailing, of een transactioneel document zoals een pensioenoverzicht, polis of factuur. Want persoonlijk is relevant, en dat is precies wat klanten in beweging brengt. Hoe wij dit doen?

procesflow contact

Pondres_Communicatie_header
2rem
2rem

Marketing

Persoonlijke, relevante communicatie is dé manier om je klanten te bereiken. Maar hoe weet je zeker dat jouw direct mail of marketinguiting mensen naar je (web)winkel trekt?

 

Door alle mogelijkheden op het gebied van personalisatie en segmentatie kun je je boodschap volledig afstemmen op de ontvanger. Van datamanagement tot responsverwerking. Dit zorgt voor meer impact en betrokkenheid, waardoor de effectiviteit van communicatie toeneemt.

 

meer weten

Transactioneel

Communicatie is niet alleen het opmaken, printen en verzenden van papieren documentatie. Het gaat om het bereiken van je klant met het juiste document, op het juiste tijdstip; fysiek of digitaal. Denk aan financiële informatie, pensioencommunicatie, verzekeringspapieren of facturen.

 

Een uitdaging, ook door de steeds strengere wet- en regelgeving. Pondres leidt jouw transformatie van fysiek naar digitaal in goede banen en maakt complexe datalogistiek eenvoudig.

 

meer weten

 


Procesflow: hoe helpen wij jou in je klantcommunicatie?

Stap 1: Datamanagement

Datamanagement_klein-1


Door klantdata te verrijken en om te zetten in waardevolle klantinformatie, is real-time personalisatie mogelijk:

  • Meer effectiviteit door opschoning, mailbaarheidsonderzoek of -optimalisatie
  • Meer inzicht door klantprofielanalyse
  • Meer kennis door klantdataverrijking
  • Meer klanten door prospectselectie met behulp van doelgroepprofiel

 

meer over datamanagement

Stap 2: Communicatiecreatie

tn_communicatiecreatie


Pondres zorgt voor een verbeterde klantervaring met relevante, onderscheidende en persoonlijke contactmomenten via:

  • Direct mail
  • Financiële documenten
  • Pensioencommunicatie

 

Meer over communicatiecreatie

Stap 3: Productie

Communicatieproductie_klein-3


De ontvanger bepaalt hoe en via welk kanaal communicatie plaatsvindt. Wij zorgen dat het gebeurt: 

  • Variabel data printing
  • Printing on Demand
  • Grafische nabewerking
  • Couverteren

 

meer over productie

Stap 4: Verzending

Omnichannel-distributie_klein


Het versturen van je communicatie moet natuurlijk snel en goed gebeuren, zowel fysiek als digitaal. Denk aan fysieke mail of beveiligde e-mail, maar ook de berichtenbox, een digitale kluis, digitale facturatie of een digitale handtekening.

 

meer over verzending

Stap 5: Fulfilment

Pondres_Fulfilment_tile


De logistieke processen rondom je klantcommunicatie zijn complex. We nemen je deze graag uit handen:

  • Webshop
  • Campagne
  • Klantenservice & retourverwerking

 

meer over fulfilment

 

 

Laat je inspireren. Schrijf je in!

Persoonlijke aandacht
Persoonlijke aandacht
Persoonlijke aandacht
Lagere kosten en meer resultaat
Lagere kosten en meer resultaat
Lagere kosten en meer resultaat
flexibel-en-innovatief-1
Flexibel en innovatief
Flexibel en innovatief
Gemak, geen zorgen
Gemak,
geen zorgen
Gemak,
geen zorgen
Maatschappelijk betrokken
Maatschappelijk
betrokken
Maatschappelijk
betrokken
Veilig en compliant
Veilig en
compliant
Veilig en
compliant