Klantenservice & responsverwerking

Klanten zoeken via diverse kanalen contact met jouw bedrijf: telefoon, mail, brieven of sociale media. Een goed georganiseerde klantenservice zorgt ervoor dat je bereikbaar bent via alle kanalen en dat je klanten de aandacht krijgen die ze verdienen. Want optimale bereikbaarheid creëert vertrouwen.

contactmeer fulfilment

header_responsverwerking-1


Naast onze fulfilmentservices bieden wij een aantal ondersteunende diensten, zoals klantenservice en responsverwerking.

Klantenservice
Onze klantenservice zorgt ervoor dat jouw klanten snel en professioneel te woord gestaan worden, welk kanaal ze ook prefereren. Onze medewerkers beschikken immers over alle informatie met betrekking tot de fulfilment en orderstatus, en kunnen zo accuraat en snel vragen beantwoorden.

Responsverwerking
Elke vorm van respons op jouw (direct) mailing of actie kunnen wij verwerken, of het nu gaat om een ingevulde coupon, een aanmelding voor een event of binnenkomende telefoontjes of e-mails. Pondres legt alle respons overzichtelijk vast en garandeert een snelle en nauwkeurige opvolging. Je klant weet waar hij aan toe is, en jij dus ook.

Meer weten?
Wil je meer informatie over hoe wij jouw fulfilment naar een hoger niveau kunnen tillen? Lees verder op onze fulfilmentpagina of neem gerust even contact op met Davy Nanulaitta via davy.nanulaitta@pondres.nl of +31 6 12 47 17 60.