Pondres zorgt voor alle omnichannel communicatie

Klantcommunicatie is steeds meer gericht op de beste customer experience. Dat wil zeggen: een persoonlijke en unieke benadering afgestemd op individuele behoeften. Maar hoe creëer je een goede customer experience? Door je communicatieprocessen (stap 3) af te stemmen op de kennis van jouw klant, zijn wensen (stap 1) en zijn fase in de customer journey (stap 2). Want persoonlijk is relevant, en dat is precies wat klanten in beweging brengt.

Customer experience

Header_Michael

diensten

pondres-communicatie-tile-(1)
pondres-communicatie-tile-(1)

Communicatie

Communicatie
pondres-verzending-tile_s
pondres-verzending-tile_s

Verzending

Verzending
pondres-fulfilment-tile_s
pondres-fulfilment-tile_s

Fulfilment

Fulfilment
Klantcase_Syntrus Achmea

Digitalisering pensioencommunicatie
voor Syntrus Achmea

“Pondres weet optimaal in te spelen op vraagstukken van de pensioenmarkt. Ook de snelheid waarmee wetgeving een rol speelt in pensioencommunicatie kunnen ze duiden. Aan de andere kant geeft Pondres inzicht in de (on)mogelijkheden van technische oplossingen. Dit maakt dat er geen sprake is van een klant-leveranciersverhouding maar van een ketenpartnership.”

Marcel Sanders
Manager Productinnovatie, SYNTRUS ACHMEA

Lees verder

Testimonial_ZPRESS

Gepersonaliseerd magazine
voor ZPRESS Sport

"Wij hebben enorm veel raakvlakken met Pondres, aangezien wij de printmedia-uitgaven voor clubs en verenigingen van A tot Z verzorgen. Pondres biedt hierin toegevoegde waarde door de communicatie-uitingen te personaliseren. Ook kunnen zij leuke ‘gimmicks’ toevoegen bij een mailing voor net dat beetje extra beleving. Een mooie en rake toevoeging voor supporters en sponsoren!"

Jeroen Blom
Commercieel manager, ZPRESS SPORT

Lees verder

logo-elipslife-1-min_s

Documentoutputmanagement voor elipsLife

 Aan de ene kant is Pondres een betrouwbare printpartner met een jarenlange ervaring in de transactionele printsector, met aan de andere kant een duidelijke focus en visie met betrekking tot de digitale transformatie. En om die reden hebben we dan ook gekozen voor Pondres: omdat we op zoek waren naar een partner en niet alleen een uitvoerder.

Roger Portmann
Head Client Solutions, elipsLife

Lees verder

tn_Testimonial YourHanger

Uniek en persoonlijk fulfilment
voor YourHanger

"Met YourHanger willen we de kledinghanger, op dit moment een low interest product, een higher interest product maken. Vanuit YourHanger werken we ruim een jaar samen met Pondres. In dit jaar heeft Pondres zich duidelijk onderscheiden door de persoonlijke benadering, de zeer gewaarde flexibiliteit, de heldere adviezen en het begrip. Elementen die onmisbaar zijn, zeker voor start-ups."

Geert Jurgen Esmeijer
Marketing Director, YOURHANGER

Lees verder

Klantcase_Suitable5

Persoonlijke mailings
voor Suitable

"We zijn met Pondres in contact gekomen omdat zij ervan overtuigd waren dat ze betere én goedkopere direct mailings voor ons konden verzorgen dan we tot dan toe hadden. En Pondres doet wat ze beloven: minder kosten voor meer mogelijkheden, bijvoorbeeld qua personalisatie. Zo kunnen wij meer mailings versturen voor hetzelfde marketingbudget."

Pieter-Jan Schutte
Mede-eigenaar, SUITABLE

Lees verder

Klantcase_Michelin

Online loyalty en cash refund voor Michelin

"Pondres denkt mee met ons als opdrachtgever en slaagt erin alles vanuit het standpunt van onze eindklanten te bekijken. Zo komen we tot een optimale klantervaring. Verder heeft Pondres een vast team van operatoren en IT’ers die flexibel meedenken. Deze zaken waren voor Michelin bepalend in onze keuze om met Pondres samen te werken."

Peter Govaert
Operationeel Marketing Manager Truck Benelux, MICHELIN

Lees verder

Klantcase_DAF-Paccar

DM-campagnes voor DAF PACCAR

“Pondres is een uitstekende partner voor ons. Portikosten zijn een groot deel van het budget van onze internationale direct-mailcampagnes. Met diverse creatieve oplossingen van Pondres zijn de verzendkosten voor onze mailings fors gedaald. Ik was onder de indruk van hun kennis op gebied van internationale postverzending. Pondres is een efficiënt en plezierig bedrijf om mee te werken.”

Peter van Beurden
Market Support Manager, PACCAR Parts Europe

Lees verder

Klantcase_ZLM-2

Gepersonaliseerde DM voor ZLM

“ZLM verzekeringen was voor een garantiemailing op zoek naar een partner die ervaring heeft met complexe mailings. Die graag meedenkt, flexibel is en korte lijnen hanteert. Die partner hebben we zeker gevonden in Pondres. We zijn heel positief over de samenwerking. Niets is te veel gevraagd, er wordt altijd met ons meegedacht en zelfs vooruitgedacht. Daar waren we naar op zoek! Evenals bij ZLM is bij Pondres het persoonlijk contact heel belangrijk. Waarschijnlijk matchen we daarom zo goed.”

Emerence van Wingen
Teamleider Marketing & Communicatie, ZLM

Lees verder

Klantcase_Allianz-2

Digitale transformatie Allianz

“Allianz wil zich steeds meer digitaal laten zien in de financiële sector. Pondres helpt ons bij deze digitale transformatie door de documenten op te maken en in onze pensioenkluis te plaatsen. Zo zijn deze altijd voor onze klanten beschikbaar in een beveiligde omgeving. Doordat Pondres altijd met ons meedenkt in oplossingen, kunnen wij een goede digitale verzekeraar zijn voor onze klanten.”

 

Karel Lagemaat
Directeur Operations Life, ALLIANZ

klantcases

KiesKadoos thumbnail
KiesKadoos thumbnail
16-10-2020

De virtuele kerstmarkt van KiesKadoos!

KiesKadoos is een familiebedrijf en specialist in het verzorgen van kerstmarkten, kerstpakketten en bedrijfsevenementen. Door Covid-19 werd de vraag naar fysieke kerstmarkten op locatie kleiner en dat zorgde voor nieuwe ideeën en kansen!

De virtuele kerstmarkt van KiesKadoos!
2020_Klantcase-Persoonlijk-contact
2020_Klantcase-Persoonlijk-contact
30-04-2020

Persoonlijk contact met klanten en medewerkers

De coronacrisis is overal om ons heen en raakt ons allemaal. Mensen werken thuis, in aangepaste, vaak pittige situaties op locatie of helemaal niet meer. Er zijn zoveel verdrietige verhalen over mensen in sociale isolatie, mensen die ziek zijn, mensen die een dierbare verloren hebben. De behoefte aan persoonlijk contact en een lief gebaar is groter dan ooit. Om te krijgen, maar ook om te geven. Pondres zit daar als dienstverlener middenin en kan hier gelukkig een mooie bijdrage aan leveren. We delen graag wat hartverwarmende initiatieven.

Persoonlijk contact met klanten en medewerkers
Klantcase_Suitable3
Klantcase_Suitable3
16-03-2020

Persoonlijke mailings voor Suitable

Suitable is een innovatieve retailer in de herenmode, met 16 fysieke winkels en een internationale webshop. Door middel van een aansprekende marketingcampagne zijn we met deze toffe retailer in contact gekomen. En omdat Suitable wel oren had naar net zulke aansprekende mailings voor haar eigen klanten, was dat het begin van een mooie samenwerking.

Persoonlijke mailings voor Suitable
20191205_Klantcase-Hearst
20191205_Klantcase-Hearst
05-12-2019

Personalisatie en optimalisatie voor Hearst

Hears­t is een van de grootste tijdschriftuitgevers van de wereld.  Met meer dan 300 verschillende magazines in 100 landen, waarvan al 21 in Nederland, weten ze lezers te boeien en te binden. Bij Hearst draait alles om een excellente customer journey: persoonlijke communicatie, afgestemd op de behoeften van de individuele abonnee. Een visie die Pondres deelt én mogelijk maakt – een ideaal partnership dus.

Personalisatie en optimalisatie voor Hearst