Digitale facturatie

Online betaalgemak met ePayment, voor je klanten en voor jou

Met fysieke facturen betaal je voor elke verzending, terwijl je geen zicht hebt op het ontvangen, openen of betalen door de geadresseerde. Veel onnodige kosten dus. Bovendien zorgt het voor stapels papierwerk bij zowel jouw organisatie als je klant. ePayment is een interactieve e-facturatieoplossing die je tijd, kosten én papier bespaart.

voordelencontact

header_digitale facturatie

  

Wat is digitale facturatie met Pondres ePayment?

Het versturen van papieren facturen, herinneringen en aanmaningen is vaak duur en tijdrovend. Klanten zien de factuur vaak laat of wachten met betalen, omdat ze het vergeten of omdat het hen op dat moment niet goed uitkomt. De e-facturatieoplossing ePayment maakt factureren eenvoudig, voordelig en overzichtelijk. Je verzendt gratis en onbeperkt facturen via elk digitaal kanaal, die jouw klanten meteen via een betaallink kunnen betalen. En dat biedt veel voordelen.

 

De voordelen voor jou

ePayment biedt je de mogelijkheid onbeperkt digitale facturen te versturen, zonder verzendkosten. Je betaalt namelijk pas zodra de klant heeft betaald. Dit kan eenvoudig via een betaallink in de betaalmails. Het gehele betaalproces wordt bovendien real-time bijgehouden en geautomatiseerd in kaart gebracht. Zo behoudt de klant het overzicht, en jij ook.

digitale facturatie

 

Wil je wat meer informatie over onze voordelen voor jou?  We gaan er graag wat dieper op in!

meer over de voordelen


 

Onze aanpak

Pondres biedt omnichannel transactionele communicatie en helpt organisaties bij hun digitale transformatie vanuit het generieke maar modulaire Omniaplatform. Op basis van jouw behoeften en wensen stellen wij modules samen, op maat geconfigureerd in design en content. Zo kun je efficiënt, relevant en onderscheidend communiceren, zonder maatwerk. 

 

Een van deze modules is ePayment. Deze module kun je dus stand-alone inzetten en eenvoudig integreren in bestaande systemen, maar ook in combinatie met andere communicatieoplossingen die naadloos interacteren met je eigen backend en workflow. Bijvoorbeeld Secure eMail, een oplossing voor beveiligd en aangetekend mailen, de digitale handtekening eSign of juist fysieke alternatieven als een ontvanger zijn digitale post niet opent. We kijken graag samen met jou wat het beste werkt voor jouw organisatie.

 

Procesflow ePayment

1. Facturen staan klaar voor verzending
2. Betaaltermijn instellen voor interactieve status
3. De betaalmail wordt verzonden
4. Ontvanger opent mail en betaalt via een link of QR-code
5. Indien niet geopend: opnieuw digitaal verzenden en/of fysiek
6. Rapportages en eventuele vervolgacties.

2rem
2rem
Wouter-1

Meer informatie over digitale facturatie

Wil je graag meer informatie over ePayment, onze omnichannel communicatieoplossingen of ons Omniaplatform? Lees verder of neem gerust even contact met mij op. Ik ben benieuwd naar jouw bedrijf en behoeften, en hoe wij je kunnen helpen met je digitale transformatie!

Wouter de Regt - Business Development Manager
+31 88 949 41 73
wouter.de.regt@pondres.nl

Neem contact op met

Vraag een adviesgesprek aan
Wil je advies of meer informatie? Vul dan vrijblijvend onderstaand formulier in en Wouter de Regt neemt binnen één werkdag contact met je op.


2rem
2rem
Klantcase_Syntrus Achmea

Digitalisering pensioencommunicatie
voor Syntrus Achmea

“Pondres weet optimaal in te spelen op vraagstukken van de pensioenmarkt. Ook de snelheid waarmee wetgeving een rol speelt in pensioencommunicatie kunnen ze duiden. Aan de andere kant geeft Pondres inzicht in de (on)mogelijkheden van technische oplossingen. Dit maakt dat er geen sprake is van een klant-leveranciersverhouding maar van een ketenpartnership.”

Marcel Sanders
Manager Productinnovatie, SYNTRUS ACHMEA

Lees verder

Testimonial_ZPRESS

Gepersonaliseerd magazine
voor ZPRESS Sport

"Wij hebben enorm veel raakvlakken met Pondres, aangezien wij de printmedia-uitgaven voor clubs en verenigingen van A tot Z verzorgen. Pondres biedt hierin toegevoegde waarde door de communicatie-uitingen te personaliseren. Ook kunnen zij leuke ‘gimmicks’ toevoegen bij een mailing voor net dat beetje extra beleving. Een mooie en rake toevoeging voor supporters en sponsoren!"

Jeroen Blom
Commercieel manager, ZPRESS SPORT

Lees verder

logo-elipslife-1-min_s

Documentoutputmanagement voor elipsLife

 Aan de ene kant is Pondres een betrouwbare printpartner met een jarenlange ervaring in de transactionele printsector, met aan de andere kant een duidelijke focus en visie met betrekking tot de digitale transformatie. En om die reden hebben we dan ook gekozen voor Pondres: omdat we op zoek waren naar een partner en niet alleen een uitvoerder.

Roger Portmann
Head Client Solutions, elipsLife

Lees verder

tn_Testimonial YourHanger

Uniek en persoonlijk fulfilment
voor YourHanger

"Met YourHanger willen we de kledinghanger, op dit moment een low interest product, een higher interest product maken. Vanuit YourHanger werken we ruim een jaar samen met Pondres. In dit jaar heeft Pondres zich duidelijk onderscheiden door de persoonlijke benadering, de zeer gewaarde flexibiliteit, de heldere adviezen en het begrip. Elementen die onmisbaar zijn, zeker voor start-ups."

Geert Jurgen Esmeijer
Marketing Director, YOURHANGER

Lees verder

Klantcase_Suitable5

Persoonlijke mailings
voor Suitable

"We zijn met Pondres in contact gekomen omdat zij ervan overtuigd waren dat ze betere én goedkopere direct mailings voor ons konden verzorgen dan we tot dan toe hadden. En Pondres doet wat ze beloven: minder kosten voor meer mogelijkheden, bijvoorbeeld qua personalisatie. Zo kunnen wij meer mailings versturen voor hetzelfde marketingbudget."

Pieter-Jan Schutte
Mede-eigenaar, SUITABLE

Lees verder

Klantcase_Michelin

Online loyalty en cash refund voor Michelin

"Pondres denkt mee met ons als opdrachtgever en slaagt erin alles vanuit het standpunt van onze eindklanten te bekijken. Zo komen we tot een optimale klantervaring. Verder heeft Pondres een vast team van operatoren en IT’ers die flexibel meedenken. Deze zaken waren voor Michelin bepalend in onze keuze om met Pondres samen te werken."

Peter Govaert
Operationeel Marketing Manager Truck Benelux, MICHELIN

Lees verder

Klantcase_DAF-Paccar

DM-campagnes voor DAF PACCAR

“Pondres is een uitstekende partner voor ons. Portikosten zijn een groot deel van het budget van onze internationale direct-mailcampagnes. Met diverse creatieve oplossingen van Pondres zijn de verzendkosten voor onze mailings fors gedaald. Ik was onder de indruk van hun kennis op gebied van internationale postverzending. Pondres is een efficiënt en plezierig bedrijf om mee te werken.”

Peter van Beurden
Market Support Manager, PACCAR Parts Europe

Lees verder

Klantcase_ZLM-2

Gepersonaliseerde DM voor ZLM

“ZLM verzekeringen was voor een garantiemailing op zoek naar een partner die ervaring heeft met complexe mailings. Die graag meedenkt, flexibel is en korte lijnen hanteert. Die partner hebben we zeker gevonden in Pondres. We zijn heel positief over de samenwerking. Niets is te veel gevraagd, er wordt altijd met ons meegedacht en zelfs vooruitgedacht. Daar waren we naar op zoek! Evenals bij ZLM is bij Pondres het persoonlijk contact heel belangrijk. Waarschijnlijk matchen we daarom zo goed.”

Emerence van Wingen
Teamleider Marketing & Communicatie, ZLM

Lees verder

Klantcase_Allianz-2

Digitale transformatie Allianz

“Allianz wil zich steeds meer digitaal laten zien in de financiële sector. Pondres helpt ons bij deze digitale transformatie door de documenten op te maken en in onze pensioenkluis te plaatsen. Zo zijn deze altijd voor onze klanten beschikbaar in een beveiligde omgeving. Doordat Pondres altijd met ons meedenkt in oplossingen, kunnen wij een goede digitale verzekeraar zijn voor onze klanten.”

 

Karel Lagemaat
Directeur Operations Life, ALLIANZ
Jack_testimonial-2

Elke dag is een uitdaging

“Het werken bij Pondres is leuk; elke dag is een uitdaging. Mijn werk, mijn uitdaging, bestaat uit het zorgen dat het snij-, vouw- en brocheerwerk heel mooi én goed in orde komt.”

 

Jack Usleeber
Productiemedewerker
Margot_testimonial

Ik geef Pondres als het ware een gezicht

“Vanuit mijn rol binnen marketingcommunicatie geef ik Pondres als het ware een gezicht. Ik zorg voor alle communicatie van Pondres, zowel naar buiten als naar onze medewerkers. Het is heel leuk om dit samen met collega’s te kunnen vormgeven en te zien hoe zij betrokken zijn en steeds enthousiaster worden. Om dat enthousiasme dan weer naar buiten te mogen communiceren, dat maakt mij wel echt trots om bij Pondres te werken.”

Margot Baselier
Marketing & Communicatie
Bart_testimonial

De communicatie die ik maak, zien honderdduizenden mensen

“Het werken bij Pondres wordt vooral leuk gemaakt door de software die we maken voor onze klanten. Ik als programmeur ben dagelijks bezig met het maken van applicaties voor de communicatiebehoeften van onze klanten. Het leukste daarvan is dat de communicatie die ik maak, op de deurmat valt, of op de schermen verschijnt, van honderdduizenden mensen over heel de wereld. Ik denk dat dat het werk wat ik doe bij Pondres zo leuk en uitdagend maakt.”

Bart van Oosterbosch
Developer
Manon_testimonial

Pondres heeft een diversiteit aan diensten en klanten

“Ik vind het leuk om bij Pondres te werken vanwege de diversiteit aan diensten die Pondres heeft, maar ook zeker vanwege de vele mooie klanten voor wie we werken en natuurlijk het fijne team aan collega’s om mee samen te werken.”

 

Manon Willms
Client Service Manager
Ludo_testimonial

Samen met klanten kom ik tot een mooi resultaat

“Ik ben trots op Pondres, en trots om hier te werken. We hebben een prachtig bedrijf en we mooie oplossingen voor klanten. In mijn functie als business consultant ben ik in de gelegenheid om klanten te ondersteunen en de actie die zij willen uitzetten goed bij hun klanten over de bühne te brengen. Samen kom je dan tot een mooi resultaat. Daarnaast hebben we een geweldige ploeg aan collega’s, elke dag veel lol. Het is belangrijk plezier in je werk te hebben en dat heb ik hier iedere dag.”

Ludo Verhiel
Business Consultant
2rem

Alles over de voordelen van digitale facturatie voor jou 

Voordeel 1: Voordelig en efficiënt

epayment

Digitale facturatie met de ePayment-oplossing van Pondres bespaart je veel tijd en geld rond het printen en versturen van facturen, herinneringen en aanmaningen. Daarnaast is het goed voor het milieu, omdat je minder papier en transport verbruikt. 

 

 

 

Voordeel 2: Laagdrempelige integratie

epayment

ePayment is eenvoudig te koppelen aan je eigen ERP, CRM of credit-management-systeem met onze API. Zo maak je meteen gebruik van al onze services, van data-verwerking en validatie, processing en verzending tot aan de betaling. Alles wordt geautomatiseerd end-to-end uitgevoerd via ons platform. 

 

 
 

Voordeel 3: Flexibel

digitale facturatie

Betaalgemak staat voorop. Met ePayment kan  je klant op elk apparaat betalen, met een betaalverzoek vooraf via het meest geschikte kanaal (e-mail, sms of fysieke brief). Automatische incasso, QR-code of iDEAL, verstuurd via mail, sms of Whatsapp? Hoe jij je klant ook wilt laten betalen, wij regelen het voor je.

 

 

 

Voordeel 4: Overzichtelijk 

digitale facturatie

Jij wil weten waar je aan toe bent, je klant ook. Met real-time rapportages hebben jullie beiden het volledige betaalproces in beeld. Zo weet je altijd waar je aan toe bent in je cashflow, en ook je klant heeft een prettige en vertrouwde betaalervaring. 

 

 

 

Voordeel 5: Veilig & vertrouwd

epayment

Je kunt in je eigen look & feel communiceren, zodat je klant je herkent. ePayment voldoet aan de hoogste compliancy-eisen van de AVG/GDPR en zo ook jouw bedrijf, met de juiste kerngegevens, aan de SEPA-normering, die sinds 1 februari 2014 verplicht is. Bovendien zijn wij gecertificeerd voor ISO 27001, ISO 9001 en ISAE 3402 Type II, normeringen op het gebied van informatiebeveiliging en kwaliteit.