E-fulfilment

Je wil jouw klanten met je e-fulfilment de beste beleving bieden bij hun bestellingen. Wij helpen je in de optimalisatie van jouw webshop met een volledig en betrouwbaar e-fulfilmentproces. Onze focus? Het verhogen van de klantbeleving, voor jou én je klanten.

Meer weten over de mogelijkheden? 

productsheet tarieven

e-fulfilment
2rem

Onze jarenlange kennis en ervaring op het gebied van logistiek en klantcommunicatie maken Pondres dé e-fulfilmentpartner voor elke webshop. Met 160 vaste medewerkers verwerken wij ruim 2 miljoen fulfilmentbestellingen per jaar en zorgen wij er elke dag voor dat consumenten hun bestelling tijdig en correct ontvangen. Bij Pondres werk je samen met één vast team dat altijd volledig op de hoogte is van jouw proces. Bovendien heb je real-time inzicht en controle in de status en voortgang van je orders, en kijken we continu naar optimalisatiemogelijkheden. We nemen je het volledige proces uit handen, zodat jij je bezig kunt houden met jouw eigen business. 

 

We vertellen je graag op deze pagina hoe wij jouw e-fulfilment in goede banen leiden:

 

 

fulfilment procesflow

Bekijk procesflow

  

Onze e-fulfilment diensten

Om jou volledig te ontzorgen hebben wij een breed scala aan e-fulfilment diensten. Wil je meer informatie over wat de diensten inhouden? Klik dan op de afbeelding voor een uitgebreide toelichting. 

Goederenontvangst

ontvangst & controle

Webshop opsloag

opslag

 

webshop koppeling

Webshop koppeling

picking

orderpicking 

packing

packing

value added services

value added service 

reporting

klantportaal & reporting

verzenden

multi-carrier verzenden

retourmanagement

retourmanagement 

klantenservice

klantenservice

 

Vraag offerte aan

 


Het logistieke e-fulfilmentproces bij Pondres

E-fulfilment is de logistieke afhandeling van een webshopbestelling. Denk aan ontvangst en controle, opslag, picking, packing, en de afhandeling van een bestelling. Maar ook aan klantenservice en retourmanagement. Daarnaast biedt Pondres real-time inzicht met een klantportaal en reporting, Bovendien bieden wij de mogelijkheid om multi-carrier te verzenden. En waar andere aanbieders stoppen, gaat Pondres verder met diverse value added services.

 

Méér dan e-fulfilment: klantbeleving staat voorop

Webshops die hun e-fulfilment uitbesteden, zijn in de klantbeleving voor een groot deel afhankelijk van hun e-fulfilmentleverancier. Vaak gaat het snel, efficiënt en goedkoop verzenden van een bestelling samen met geautomatiseerde processen waarin afwijkingen of maatwerk niet passen. En juist dit maatwerk maakt persoonlijk, uniek e-fulfilment mogelijk. Je kunt een klant al een wauw-moment bezorgen nog voor hij zijn bestelling heeft uitgepakt. Bijvoorbeeld met een aantrekkelijke verpakking of met in-pack communicatie om een vervolgaankoop te triggeren.


Pondres biedt in al haar diensten juist wel deze combinatie aan, namelijk een focus op een optimale klantbeleving én een snel en efficiënt proces. En dit maakt ons uniek in de e-fulfilmentmarkt. Wij begrijpen namelijk dat het belangrijk is om aan de verwachtingen van de consument te voldoen en deze misschien wel te overtreffen.

Klantbeleving is namelijk de belangrijkste reden dat een klant voor een webshop of merk kiest. Denk aan een snelle, correcte levering, duidelijke bestel- en verzendcommunicatie en een passende, milieuvriendelijke verpakking. Maar ook onderscheidend vermogen, bijvoorbeeld door personalisatie, speelt een grote rol in klantbeleving en daarmee -loyaliteit. Daarom vormt klantbeleving de rode lijn in al onze (e-fulfilment)diensten.

 

Waarom e-fulfilment bij Pondres?

Header_smal
2rem

Check of wij een goede match zijn!

Wij willen onze huidige en nieuwe e-fulfilment klanten de best mogelijke dienstverlening bieden. Daarvoor is het belangrijk dat wij kunnen bieden wat zij nodig hebben. Heb jij interesse in onze diensten en ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Vul dan de checklist in om te bepalen of we een goede match zijn. 


doe de check 

2rem

Pondres in beeld

Wij geven je graag een inkijkje in hoe wij elke dag zorgen voor een wauw-moment voor onze klanten en eindklanten die bij ons hun webshop uitbesteden. Bekijk onderstaande video en waan je in de wondere wereld van Pondres!

 

Tevreden klanten aan het woord

klantcase-michelin-3
klantcase-michelin-3
16-02-2018

Fulfilment en loyalty helpen Michelin

Michelin wil haar klanten faciliteren met een sterke loyaliteitsapplicatie en  efficiënte refundverwerking.

Fulfilment en loyalty helpen Michelin
2020_Klantcase-Persoonlijk-contact
2020_Klantcase-Persoonlijk-contact
30-04-2020

Persoonlijk contact met klanten en medewerkers

De coronacrisis is overal om ons heen en raakt ons allemaal. Mensen werken thuis, in aangepaste, vaak pittige situaties op locatie of helemaal niet meer. Er zijn zoveel verdrietige verhalen over mensen in sociale isolatie, mensen die ziek zijn, mensen die een dierbare verloren hebben. De behoefte aan persoonlijk contact en een lief gebaar is groter dan ooit. Om te krijgen, maar ook om te geven. Pondres zit daar als dienstverlener middenin en kan hier gelukkig een mooie bijdrage aan leveren. We delen graag wat hartverwarmende initiatieven.

Persoonlijk contact met klanten en medewerkers
direct-entry-gvc-1
direct-entry-gvc-1
31-05-2018

Direct entry Good Vitamin Company

The Good Vitamin Company, voorheen bekend als Vitamins Direct, is een wereldwijde aanbieder van vitamines en supplementen. Pondres heeft The Good Vitamine Company geholpen met de verzending van bestellingen naar Groot-Brittannië. Eerder kwam het bedrijf al bij Pondres voor de rebranding naar The Good Vitamin Company en de implementatie van een nieuwe webshop.

Direct entry Good Vitamin Company
rebranding-fulfilment-the-good-vitamin-company_2
rebranding-fulfilment-the-good-vitamin-company_2
01-04-2018

Rebranding & fulfilment Good Vitamin Company

The Good Vitamin Company, voorheen bekend als Vitamins Direct, is een wereldwijde leverancier van vitamines en supplementen. Vorig jaar benaderde het bedrijf Pondres voor de rebranding van The Good Vitamin Company en implementatie van een nieuwe webshop.

Rebranding & fulfilment Good Vitamin Company
Davy_pf-1

Meer informatie

Wil jij meer informatie of advies over hoe jouw e-fulfilment geoptimaliseerd kan worden? Mail of bel me dan gerust. Heb je liever dat ik contact met jou opneem? Laat het me dan weten via onderstaande button of vraag een offerte aan. 

Davy Nanulaitta - Accountmanager

+31 6 12 47 17 60
davy.nanulaitta@pondres.nl

Neem contact op met

Aanvraagformulier offerte e-fulfilment