klantcases

 klanten & testimonials

Header_smal2

Persoonlijk contact met klanten en medewerkers

30-04-2020

De coronacrisis is overal om ons heen en raakt ons allemaal. Mensen werken thuis, in aangepaste, vaak pittige situaties op locatie of helemaal niet meer. Er zijn zoveel verdrietige verhalen over mensen in sociale isolatie, mensen die ziek zijn, mensen die een dierbare verloren hebben. De behoefte aan persoonlijk contact en een lief gebaar is groter dan ooit. Om te krijgen, maar ook om te geven. Pondres zit daar als dienstverlener middenin en kan hier gelukkig een mooie bijdrage aan leveren. We delen graag wat hartverwarmende initiatieven.

Persoonlijke mailings voor Suitable

16-03-2020

Suitable is een innovatieve retailer in de herenmode, met 16 fysieke winkels en een internationale webshop. Door middel van een aansprekende marketingcampagne zijn we met deze toffe retailer in contact gekomen. En omdat Suitable wel oren had naar net zulke aansprekende mailings voor haar eigen klanten, was dat het begin van een mooie samenwerking.

Personalisatie en optimalisatie voor Hearst

05-12-2019

Hears­t is een van de grootste tijdschriftuitgevers van de wereld.  Met meer dan 300 verschillende magazines in 100 landen, waarvan al 21 in Nederland, weten ze lezers te boeien en te binden. Bij Hearst draait alles om een excellente customer journey: persoonlijke communicatie, afgestemd op de behoeften van de individuele abonnee. Een visie die Pondres deelt én mogelijk maakt – een ideaal partnership dus.

Volop innovaties in gepersonaliseerde wenskaarten voor Hallmark!

26-11-2019

Voor Hallmark produceren we al jaren gepersonaliseerde wenskaarten. En ook alle gifts die via Hallmark worden besteld, worden door Pondres ingepakt, gepersonaliseerd en verzonden. Enorm leuk om te doen, en we zijn er dan ook trots op dat Hallmark ook enthousiast is! Want het bijzondere van onze samenwerking is dat we gestaag nieuwe producten en toepassingen ontwikkelen. Waaronder een houten kaart én chocoladekaart!

Muzikale personalisatie voor prospects Crown

13-06-2019

Uitzendbureau Crown wilde haar toekomstige klanten op een creatieve manier benaderen. De meeste impact heeft natuurlijk een mailing die persoonlijk, uniek en relevant is. Een leuke uitdaging voor Pondres om hierover mee te denken!

YourHanger gaat voor uniek en persoonlijk fulfilment

03-06-2019

Na een jarenlange ervaring in het B-to-B-domein ging YourHanger, maker en leverancier van unieke, fraaie kledinghangers voor consumenten, zich oriënteren op de B-to-C-markt. Daarvoor zocht YourHanger een partner die het fulfilmentproces volledig uit handen kon nemen en die geen probleem had met de ambitie van duizenden bestellingen per jaar met 120 verschillende artikelen.

Omnichannel documentcommunicatie voor elipsLife

12-04-2019

elipsLife is een levensverzekeringsmaatschappij die zich richt op zakelijke klanten (B2B). Ze hebben de ambitie om de leidende internationale verzekeringsmaatschappij voor biometrische risico's te worden. Zij willen efficiënt en relevant communiceren met hun klanten. Met deze focus is een omnichannel strategie voor documentcommunicatie essentieel: een relevante boodschap, op het juiste moment, via het meest geschikte kanaal. 

Gepersonaliseerd magazine ZPRESS

13-07-2018

ZPRESS Sport verzorgt voor o.a. 25 betaaldvoetbalorganisaties presentatiegidsen, programmabladen, magazines en huis-aan-huis kranten. Eén van deze organisaties is Go Ahead Eagles, die eens per kwartaal het ‘Kleuren van Juweel’-magazine uitbrengt voor clubkaarthouders en supporters. ZPRESS Sport merkt dat voetbalclubs behoefte hebben aan vernieuwing en modernisering. Zo ontstond de vraag: hoe kunnen we het magazine van Go Ahead Eagles extra bijzonder maken voor clubkaarthouders en sponsoren?

Direct entry Good Vitamin Company

31-05-2018

The Good Vitamin Company, voorheen bekend als Vitamins Direct, is een wereldwijde aanbieder van vitamines en supplementen. Pondres heeft The Good Vitamine Company geholpen met de verzending van bestellingen naar Groot-Brittannië. Eerder kwam het bedrijf al bij Pondres voor de rebranding naar The Good Vitamin Company en de implementatie van een nieuwe webshop.

Achmea Pensioen Services digitaal voor pensioenbewustzijn

30-05-2018

Pensioenfondsen hebben al jaren moeite met de lage betrokkenheid van deelnemers bij hun pensioen. Door pensioencommunicatie voortaan (ook) digitaal aan te bieden, wordt de informatie overzichtelijker, persoonlijker en aantrekkelijker. De toegenomen efficiëntie zorgt er bovendien voor dat de communicatie sneller en goedkoper verloopt.

Klantdataverrijking helpt DELA communiceren

30-05-2018

DELA is een coöperatieve onderneming met de ambitie klanten de toekomst zo zorgelijk mogelijk tegemoet te laten zien. Dit ondersteunen zij door middel van financieel en praktisch advies, wat steeds meer digitaal zal verlopen. Uit een analyse bleek echter dat een aantal daarvoor benodigde gegevens onvoldoende aanwezig is in het huidige relatiebestand.

Digitalisering documentstromen Achmea WIA

29-05-2018

Verzekeraar Achmea biedt werkgevers en hun werknemers goede oplossingen tegen de risico's van ziekte en arbeidsongeschiktheid. Hier komen enorme hoeveelheden documenten bij kijken. In het najaar van 2016 zijn daarom de mogelijkheden onderzocht om deze documentstromen te digitaliseren. Belangrijke criteria waren klantbeleving en efficiency. Bovendien moest de oplossing leiden tot een substantiële kostenbesparing.

Internationaal loyaliteitsprogramma Hill's

28-05-2018

Hill’s Pet Nutrition is een gerenommeerd merk honden- en kattenvoeding. Hill’s heeft een Staff Feeding Program, waarmee medewerkers met korting speciale dierenvoedingproducten kunnen bestellen voor hun klanten. Dankzij het loyaliteitsprogramma worden medewerkers gemotiveerd om Hill’s onder de aandacht te brengen in de dierenklinieken. Voor de realisatie van het Staff Feeding Program heeft Hill’s de hulp ingeroepen van Pondres.

Rebranding & fulfilment Good Vitamin Company

01-04-2018

The Good Vitamin Company, voorheen bekend als Vitamins Direct, is een wereldwijde leverancier van vitamines en supplementen. Vorig jaar benaderde het bedrijf Pondres voor de rebranding van The Good Vitamin Company en implementatie van een nieuwe webshop.

Meer effect door personalisatie DAF

19-03-2018

DAF stond voor de uitdaging om meer grip te krijgen op de keten en het marktaandeel te verhogen.

Interactief UPO Achmea creëert begrip

18-02-2018

Het interactieve, gelaagde UPO maakt het eenvoudiger de vaak complexe informatie te begrijpen.

Fulfilment en loyalty helpen Michelin

16-02-2018

Michelin wil haar klanten faciliteren met een sterke loyaliteitsapplicatie en  efficiënte refundverwerking.

Gepersonaliseerde DM voor ZLM

01-01-2018

De samenwerking van Pondres met ZLM begon met een mailing waarin ZLM haar klanten wilde oproepen hun verzekeringswaarde te herberekenen. ZLM vroeg Pondres mee te denken over de inhoud en vorm van deze DM.