klantcases

 klanten & testimonials

Header_smal2

Persoonlijk contact met klanten en medewerkers

30-04-2020

De coronacrisis is overal om ons heen en raakt ons allemaal. Mensen werken thuis, in aangepaste, vaak pittige situaties op locatie of helemaal niet meer. Er zijn zoveel verdrietige verhalen over mensen in sociale isolatie, mensen die ziek zijn, mensen die een dierbare verloren hebben. De behoefte aan persoonlijk contact en een lief gebaar is groter dan ooit. Om te krijgen, maar ook om te geven. Pondres zit daar als dienstverlener middenin en kan hier gelukkig een mooie bijdrage aan leveren. We delen graag wat hartverwarmende initiatieven.

Volop innovaties in gepersonaliseerde wenskaarten voor Hallmark!

26-11-2019

Voor Hallmark produceren we al jaren gepersonaliseerde wenskaarten. En ook alle gifts die via Hallmark worden besteld, worden door Pondres ingepakt, gepersonaliseerd en verzonden. Enorm leuk om te doen, en we zijn er dan ook trots op dat Hallmark ook enthousiast is! Want het bijzondere van onze samenwerking is dat we gestaag nieuwe producten en toepassingen ontwikkelen. Waaronder een houten kaart én chocoladekaart!

Muzikale personalisatie voor prospects Crown

13-06-2019

Uitzendbureau Crown wilde haar toekomstige klanten op een creatieve manier benaderen. De meeste impact heeft natuurlijk een mailing die persoonlijk, uniek en relevant is. Een leuke uitdaging voor Pondres om hierover mee te denken!

Gepersonaliseerd magazine ZPRESS

13-07-2018

ZPRESS Sport verzorgt voor o.a. 25 betaaldvoetbalorganisaties presentatiegidsen, programmabladen, magazines en huis-aan-huis kranten. Eén van deze organisaties is Go Ahead Eagles, die eens per kwartaal het ‘Kleuren van Juweel’-magazine uitbrengt voor clubkaarthouders en supporters. ZPRESS Sport merkt dat voetbalclubs behoefte hebben aan vernieuwing en modernisering. Zo ontstond de vraag: hoe kunnen we het magazine van Go Ahead Eagles extra bijzonder maken voor clubkaarthouders en sponsoren?

Klantdataverrijking helpt DELA communiceren

30-05-2018

DELA is een coöperatieve onderneming met de ambitie klanten de toekomst zo zorgelijk mogelijk tegemoet te laten zien. Dit ondersteunen zij door middel van financieel en praktisch advies, wat steeds meer digitaal zal verlopen. Uit een analyse bleek echter dat een aantal daarvoor benodigde gegevens onvoldoende aanwezig is in het huidige relatiebestand.

Meer effect door personalisatie DAF

19-03-2018

DAF stond voor de uitdaging om meer grip te krijgen op de keten en het marktaandeel te verhogen.

Gepersonaliseerde DM voor ZLM

01-01-2018

De samenwerking van Pondres met ZLM begon met een mailing waarin ZLM haar klanten wilde oproepen hun verzekeringswaarde te herberekenen. ZLM vroeg Pondres mee te denken over de inhoud en vorm van deze DM.