klantcases

 klanten & testimonials

Header_smal2

Persoonlijke mailings voor Suitable

16-03-2020

Suitable is een innovatieve retailer in de herenmode, met 16 fysieke winkels en een internationale webshop. Door middel van een aansprekende marketingcampagne zijn we met deze toffe retailer in contact gekomen. En omdat Suitable wel oren had naar net zulke aansprekende mailings voor haar eigen klanten, was dat het begin van een mooie samenwerking.

Personalisatie en optimalisatie voor Hearst

05-12-2019

Hears­t is een van de grootste tijdschriftuitgevers van de wereld.  Met meer dan 300 verschillende magazines in 100 landen, waarvan al 21 in Nederland, weten ze lezers te boeien en te binden. Bij Hearst draait alles om een excellente customer journey: persoonlijke communicatie, afgestemd op de behoeften van de individuele abonnee. Een visie die Pondres deelt én mogelijk maakt – een ideaal partnership dus.

Gepersonaliseerd magazine ZPRESS

13-07-2018

ZPRESS Sport verzorgt voor o.a. 25 betaaldvoetbalorganisaties presentatiegidsen, programmabladen, magazines en huis-aan-huis kranten. Eén van deze organisaties is Go Ahead Eagles, die eens per kwartaal het ‘Kleuren van Juweel’-magazine uitbrengt voor clubkaarthouders en supporters. ZPRESS Sport merkt dat voetbalclubs behoefte hebben aan vernieuwing en modernisering. Zo ontstond de vraag: hoe kunnen we het magazine van Go Ahead Eagles extra bijzonder maken voor clubkaarthouders en sponsoren?

Klantdataverrijking helpt DELA communiceren

30-05-2018

DELA is een coöperatieve onderneming met de ambitie klanten de toekomst zo zorgelijk mogelijk tegemoet te laten zien. Dit ondersteunen zij door middel van financieel en praktisch advies, wat steeds meer digitaal zal verlopen. Uit een analyse bleek echter dat een aantal daarvoor benodigde gegevens onvoldoende aanwezig is in het huidige relatiebestand.

Meer effect door personalisatie DAF

19-03-2018

DAF stond voor de uitdaging om meer grip te krijgen op de keten en het marktaandeel te verhogen.