Suitable is een innovatieve retailer in de herenmode, met 16 fysieke winkels en een internationale webshop. Door middel van een aansprekende marketingcampagne zijn we met deze toffe retailer in contact gekomen. En omdat Suitable wel oren had naar net zulke aansprekende mailings voor haar eigen klanten, was dat het begin van een mooie samenwerking.
Hearst is een van de grootste tijdschriftuitgevers van de wereld. Met meer dan 300 verschillende magazines in 100 landen, waarvan al 21 in Nederland, weten ze lezers te boeien en te binden. Bij Hearst draait alles om een excellente customer journey: persoonlijke communicatie, afgestemd op de behoeften van de individuele abonnee. Een visie die Pondres deelt én mogelijk maakt – een ideaal partnership dus.
ZPRESS Sport verzorgt voor o.a. 25 betaaldvoetbalorganisaties presentatiegidsen, programmabladen, magazines en huis-aan-huis kranten. Eén van deze organisaties is Go Ahead Eagles, die eens per kwartaal het ‘Kleuren van Juweel’-magazine uitbrengt voor clubkaarthouders en supporters. ZPRESS Sport merkt dat voetbalclubs behoefte hebben aan vernieuwing en modernisering. Zo ontstond de vraag: hoe kunnen we het magazine van Go Ahead Eagles extra bijzonder maken voor clubkaarthouders en sponsoren?
DELA is een coöperatieve onderneming met de ambitie klanten de toekomst zo zorgelijk mogelijk tegemoet te laten zien. Dit ondersteunen zij door middel van financieel en praktisch advies, wat steeds meer digitaal zal verlopen. Uit een analyse bleek echter dat een aantal daarvoor benodigde gegevens onvoldoende aanwezig is in het huidige relatiebestand.