Bert Alblas

 

Bert is CIO bij Pondres. In zijn functie is hij verantwoordelijk voor het vertalen van de klantvragen naar een maakbare oplossing binnen het OMNIA CCM-platform. 

“De wereld digitaliseert in razendsnel tempo. Daardoor is klantcommunicatie volop in beweging en bieden zich elke dag nieuwe kansen en mogelijkheden aan. Ik krijg energie van de trajecten waarbij we samen met onze klanten op zoek gaan naar deze nieuwe kansen en mogelijkheden. Innoveren doe je samen.”

blogs

de-inrichting-van-ccm_2
de-inrichting-van-ccm_2
02-10-2017

De inrichting van CCM, waar begin je aan?

In mijn vorige blog hielp ik je in vijf vragen op weg naar een krachtige visie op klantcommunicatie. En niet zomaar een visie: je weet nu precies wie uw (potentiële) klant is, wat je hem/haar te vertellen hebt en heel belangrijk: op welke manier. Je staat te popelen om aan de slag te gaan. Maar welke oplossing ga je gebruiken? En wie gaat het regelen?

Auteur: Bert Alblas
De inrichting van CCM, waar begin je aan?
#ITEM-KLEUR-MOUSE-OVER#
vergeet-techniek-begin-bij-klant_2
vergeet-techniek-begin-bij-klant_2
20-04-2017

Vergeet de techniek, begin bij uw klant

Vergeet even alle techniek, vergeet de belemmeringen van uw organisatie en van uw systemen. Zet uw klant nou eens echt centraal. Weet u wie hij/zij is? Weet u hoe hij benaderd wil worden? En met welke boodschap?

Auteur: Bert Alblas
Vergeet de techniek, begin bij uw klant
#ITEM-KLEUR-MOUSE-OVER#
tn_Blog Bert_Ni hao
tn_Blog Bert_Ni hao
02-05-2019

Ni hao: communiceren zonder woorden

Na een geslaagde rondreis door China hadden we ons enthousiast opgegeven als gastgezin. Daarom stonden we begin vorige maand met ons welkomstbordje op Schiphol te wachten op onze Chinese studente Huâ en haar moeder.

Auteur: Bert Alblas
Ni hao: communiceren zonder woorden
#ITEM-KLEUR-MOUSE-OVER#