Change & Delivery Manager

Als Change & Delivery Manager is Binh het eerste aanspreekpunt voor de klant. Ze is verantwoordelijk voor het verlenen van de juiste service en support als het gaat om uitgevoerde IT-gerelateerde trajecten. Zij begrijpt de klant en speelt in op diens behoeften en wensen. Aan de hand van een strategische of operationele aanpak optimaliseert Binh de ICT-dienstverlening voor elke klant.

"Bedrijven die continu willen leren en verbeteren, en die verandering als leuk en normaal beschouwen, zijn het meest succesvol. Het is een uitdaging om een dynamiek te creëren waarbij verandering iets natuurlijks wordt en alle stakeholders mee zijn in het verhaal. Dat laatste is cruciaal voor een geslaagde verandering. Ik vind het interessant om daaraan bij te dragen en het geeft mij voldoening om change-trajecten tot een goed eind te brengen."

blogs

Blog Binh_Thuiswerken in coronatijd
Blog Binh_Thuiswerken in coronatijd
22-06-2020

Thuiswerken in coronatijd: tips voor en door collega’s

We zijn alweer een aantal maanden op weg in de coronacrisis. De genomen (overheids)maatregelen hebben effect op onze Operations-afdelingen, maar ook op de kantoren. Al maanden werken we waar mogelijk thuis. Voorlopig tot 1 juli, wellicht langer. Waarschijnlijk geldt dit voor nog veel meer bedrijven. Maar wat doet al dat thuiswerken nu met jou? En hoe houd je het leuk voor jezelf en je collega’s? Ik geef je graag wat tips voor wat virtuele gezelligheid!

Auteur: Binh Duong
Thuiswerken in coronatijd: tips voor en door collega’s
#ITEM-KLEUR-MOUSE-OVER#