Accountmanager

 

Davy is Accountmanager New Business. Hij is verantwoordelijk voor het leggen van nieuwe contacten en het in kaart brengen van klantbehoeften op het gebied van omnichannelcampagnes.

"Graag denk ik met bestaande en nieuwe klanten mee hoe ze hun communicatie nog persoonlijker, relevanter en impactvoller kunnen maken. Het geeft mij voldoening om mijn gesprekspartners zo goed mogelijk te ondersteunen, samen hun customer journey in kaart te brengen en daarbij te kijken naar uitdagingen en mogelijke oplossingen. Alles met als doel een verhoogde conversie te realiseren en een duurzame klantrelatie op te bouwen. Graag kom ik binnenkort persoonlijk ook bij jou langs om eens het gesprek aan te gaan!"

blogs

blog-davy_2
blog-davy_2
13-09-2018

‘Beste heer/mevrouw’ spreekt niemand aan

Stel, je loopt in een drukke winkelstraat en je hoort ineens ‘meneer/mevrouw, mag ik u wat vragen?’. Waarschijnlijk weet je dan al hoe laat het is, maar voel je je ook aangesproken? Of niet (of doe je alsof) en loop je door? En stel dat je in dezelfde winkelstraat loopt en je hoort iemand je naam roepen. Kleine kans dat je je niet aangesproken voelt, toch?

Auteur: Davy Nanulaitta
‘Beste heer/mevrouw’ spreekt niemand aan
#ITEM-KLEUR-MOUSE-OVER#