Jos Schellekens

 

Als Client Service Manager ben ik verantwoordelijk voor een grote diversiteit aan klanten. Samen met mijn collega’s help ik klanten van Pondres met hun uitdagingen op gebied van unieke, gepersonaliseerde klantcommunicatie.

"Ik doe er alles aan om onze klanten met een tevreden gevoel (terug) te laten kijken naar de samenwerking met Pondres in de realisatie van hun communicatiedoelstellingen én het proces ernaartoe."

blogs

Blog-Jos_Een-klantrelatie-is-geboren
Blog-Jos_Een-klantrelatie-is-geboren
21-11-2019

Een klantrelatie is geboren …

In veel dingen die ik doe ben ik gepassioneerd. Ik heb een prachtig gezin waar ik graag leuke dingen mee doe. Al tien jaar werk ik voor Pondres, waar ik met de klanten nadenk over de inrichting van hun persoonlijke klantcommunicatie. Daarnaast kijk ik graag sport, op televisie of live in het stadion. Eén club steekt er voor mij bovenuit, en dat is PSV. Als klein jongetje kwam ik er al graag en inmiddels volg ik de club in binnen- en buitenland. Maar hoe is mijn klantrelatie eigenlijk ontstaan, vraag ik me weleens af. En waarom houdt deze relatie zo lang stand? Ik ben namelijk al tientallen jaren erg loyaal … en dat is natuurlijk het ultieme doel van elk bedrijf.

Auteur: Jos Schellekens
Een klantrelatie is geboren …
#ITEM-KLEUR-MOUSE-OVER#