Marcel Winkelman

 

Marcel is CEO van Pondres. Hij is in de eindverantwoordelijk voor de realisatie van de ambities en strategie en voor de totale bedrijfsvoering. 

"Het is een feestje om samen met de collega’s van Pondres elke dag met passie bij te dragen aan realisatie van de doelstelling van onze relaties. Ik ben trots op de mooie klanten die we mogen bedienen en de onderscheidende oplossingen die we samen met hen bedenken en realiseren."

blogs

Blog Marcel_Customer experience_tn
Blog Marcel_Customer experience_tn
17-05-2019

Een klantervaring: makkelijk verpest, moeilijk hersteld

We zijn allemaal klant bij bedrijven, zowel zakelijk als privé. Ook bij de bedrijven die op papier een heel goede klantstrategie hanteren en de mond vol hebben van ‘de optimale customer experience’. Ik weet niet hoe jouw ervaringen zijn, maar ik word als klant in de praktijk toch heel vaak teleurgesteld. Het ergste is dat de mensen bij die bedrijven meestal niet beseffen hoeveel schade zo’n teleurstelling veroorzaakt in de klantrelatie. En die schade krijg je echt niet weggepoetst met een reclamecampagne of een fancy e-mailnieuwsbrief.

Auteur: Marcel Winkelman
Een klantervaring: makkelijk verpest, moeilijk hersteld
#ITEM-KLEUR-MOUSE-OVER#
Blog-Marcel_De-keerzijde-van-de-coronamedaille
Blog-Marcel_De-keerzijde-van-de-coronamedaille
09-04-2020

De keerzijde van de coronamedaille

Inmiddels is het april en we zitten nog midden in de coronacrisis. Ik weet niet hoe jullie het ervaren, maar ik kijk sinds een paar dagen wat minder op nieuwssites en vermijd de coronaprogramma’s op tv. Niet dat ik de realiteit wil ontkennen, maar de hele dag negatieve berichtgeving over corona doet toch iets met mijn stemming. En hoewel het natuurlijk primair veel pijn, verdriet en zorgen veroorzaakt, heeft de coronamedaille ook een positieve zijde – en die wil ik graag met jullie delen.

Auteur: Marcel Winkelman
De keerzijde van de coronamedaille
#ITEM-KLEUR-MOUSE-OVER#