Personalisatie en professionaliteit

Home > Personalisatie en professionaliteit

De Customer Advisory Board van Pondres krijgt vorm. Samen met het senior management van een deel van onze klanten discussiëren en filosoferen we over ontwikkelingen in markt van klantcommunicatie, de ambities en uitdagingen van onze klanten voor de toekomst en hoe Pondres hier als dienstverlener op anticipeert. Afgelopen week vond de tweede meeting plaats. CEO Marcel Winkelman en CIO Bert Alblas hebben met Rik van Aken (Paccar), Schelte Halma (Zeeman), Erik Meininger (Goede Doelen Loterij) en Olivier Meltzer (Hallmark) gesproken over de overall en ICT-strategie van Pondres. Daaruit zijn een aantal interessante inzichten voortgekomen waarmee we, conform onze visie, onze dienstverlening verder kunnen verbeteren. Deze willen wij graag met jullie willen delen.

Uitdagingen

Alle leden waren het erover eens: (hyper)personalisatie in klantcommunicatie wordt steeds belangrijker. De juiste balans vinden tussen kosten per contact en effectiviteit is key; iets wat ook beïnvloed wordt door slimme procesinrichting en workflow automation. Dit is een ontwikkeling waar Pondres op moet en kan inspelen. Ons doel is om personalisatie van klantcommunicatie over alle kanalen zo eenvoudig en effectief mogelijk te maken. Met de IT-innovaties en meer specifiek de ontwikkeling van het Omnia-platform wordt omnichannelcommunicatie eenvoudiger. Hier volgt binnenkort separaat meer nieuws over.

Ontwikkelpunten

Belangrijk is volgens onze CAB-leden dat we de status van onze kernprocessen nog inzichtelijker maken voor de klanten, dat we onze missie en propositie als dienstverlener nog scherper neerzetten en dat we samen met onze klanten goed bepalen welke competenties aan beide kanten aan tafel moeten zitten. Ook wordt er van ons verwacht dat we duidelijker zijn over onze MVO-aanpak.

Vervolg

In de volgende meeting zullen we daarom de aangescherpte missie, visie en propositie van Pondres uit de doeken doen. Daarnaast zal er dan specifiek dieper op onze MVO-strategie ingegaan worden.

We zijn onze betrokken, kritische klanten dankbaar voor hun feedback en de kans die zij ons daarmee bieden om onze dienstverlening naar een nog hoger niveau te tillen. Werk aan de winkel! We houden jullie op de hoogte. Heb jij als klant zelf ook interesse om deel te nemen aan het Customer Advisory Board? Laat het ons weten via je vaste contactpersoon of via marketing@pondres.nl!

Top linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram