DocControl

'Even' je communicatie aanpassen duurt vaak langer dan je zou willen. Vanwege lastige tools, of omdat er collega’s of leveranciers tussen jou en de eindklant zitten. En zeker als je veel verschillende uitingen hebt of snel moet schakelen, levert dit vaak stress en fouten op. Met DocControl pas je zelf eenvoudig je content aan en communiceer je precies wat, waar en wanneer jij wil.

contact

_A3A9430

 

Zelf aan de knoppen

Er zijn veel redenen om je klantcommunicatie te wijzigen. Bijvoorbeeld om in te spelen op actualiteiten of veranderde regelgeving, om een nieuwe huisstijl door te voeren of om voorwaarden te updaten voor compliancy. Met DocControl heeft je organisatie directe invloed op al je klantcommunicatie, zonder technische knowhow of IT-experts. Zo bespaar je veel tijd, moeite en geld, en voorkom je fouten, terwijl de klantbeleving en conversie verbeteren.

Onze aanpak

Dankzij DocControl heb je zelf de controle over wat en hoe je communiceert met je klanten. Geen eindeloze mailwisselingen of gefrustreerde telefoontjes met leveranciers meer dus. Iedere gebruiker binnen je bedrijf krijgt eigen verantwoordelijkheden en rechten. Dit maakt de interne samenwerking efficiënt en overzichtelijk. Templates maken, teksten schrijven en uitingen accorderen; in een handomdraai maak jij je communicatie persoonlijk en relevant. 

Voordelen voor jou

Wouter_pf

Meer over doccontrol?

Wil je meer informatie over hoe wij jouw bedrijf verder kunnen helpen op het gebied van documentcompositie en persoonlijke communicatie? Lees hieonder alles over de voordelen of neem even contact met mij op!

Wouter de Regt - Business Development Manager

+31 88 949 41 73
wouter.de.regt@pondres.nl

Neem contact op met


Voordelen uitgelicht

 Kortere time-to-market: al je klantcommunicatie in eigen handen

  • Alle communicatie in één overzicht
    Met zoveel communicatieuitingen zie je vaak door de bomen het bos niet meer. Met DocControl heb je een overzicht van alle uitingen op één pagina, die je ook nog eens kunt aanpassen.
  • Meer controle, minder doorlooptijd
    Doordat je zelf aan de knoppen zit, ben je minder afhankelijk van je leverancier. Daardoor vermindert je doorlooptijd aanzienlijk en sta je dichter bij de klant dan ooit tevoren.
  • Omnichannel communicatie
    Of je nu digitaal, fysiek of juist omnichannel wil communiceren, DocControl is compatibel met alle diensten en kanalen van Pondres. Dit maakt omnichannel communicatie mogelijk.

 

 Minder stress en minder fouten: gebruiksvriendelijke editor, geen IT-kennis vereist

  • Geen installatie nodig
    DocControl is benaderbaar via de webbrowser. Hierdoor kun je meteen eenvoudig je content aanpassen, zonder ellenlange installaties, updates en onderhoud door IT-experts.
  • Eenvoudig én veelzijdig
    In de editor is aanpassen eenvoudig, maar ook veelzijdig. Van lettertypes tot afbeeldingen, van tabellen tot datavariabelen. Met een korte training ben je er zo.
  • Uitgebreid versiebeheer
    Dankzij het uitgebreide versiebeheer van de templates en contentblokken kun je gemakkelijk eerdere aanpassingen overzien. Ook (laten) accorderen gaat snel en efficiënt.

 

 Overzichtelijk en snel samenwerken: iedere gebruiker zijn eigen rol en rechten

  • Elke gebruiker een eigen rol
    Een organisatie kent diverse afdelingen en functies. Binnen DocControl vertaal je dit snel naar een op maat gemaakte rolverdeling. Zo krijgt elke persoon de juiste rechten.
  • Ticketing
    Met tickets kunnen gebruikers onderling communiceren, door bijvoorbeeld opmerkingen te plaatsen in content of bestanden uit te wisselen. Samenwerken ging nog nooit zo makkelijk.
  • Design & check
    Met designrechten kun je content aanpassen. Controlerechten maken het mogelijk om opmerkingen of suggesties te plaatsen en content te publiceren. 

 

 Optimale customer experience: elk contactmoment consistente en relevante content

  • Eenduidige communicatie
    Jouw communicatie bepaalt hoe je klant je bedrijf ervaart. Met DocControl houd je al je communicatie eenduidig en consistent, welk kanaal je ook gebruikt.
  • Volledig compliant
    Met ontwikkelingen zoals de AVG of interne regelgeving is het belangrijk je communicatie veilig en compliant te houden. Zo voorkom je een hoop werk en imagoschade achteraf.
  • Relevant & actueel
    Je klanten verdienen relevante communicatie. Doordat je zelf de controle hebt over je content, kun je snel schakelen en inspelen op de actualiteit.
Klantcase_Syntrus Achmea

Digitalisering pensioencommunicatie
voor Syntrus Achmea

“Pondres weet optimaal in te spelen op vraagstukken van de pensioenmarkt. Ook de snelheid waarmee wetgeving een rol speelt in pensioencommunicatie kunnen ze duiden. Aan de andere kant geeft Pondres inzicht in de (on)mogelijkheden van technische oplossingen. Dit maakt dat er geen sprake is van een klant-leveranciersverhouding maar van een ketenpartnership.”

Marcel Sanders
Manager Productinnovatie, SYNTRUS ACHMEA

Lees verder

logo-elipslife-1-min_s

Documentoutputmanagement voor elipsLife

 Aan de ene kant is Pondres een betrouwbare printpartner met een jarenlange ervaring in de transactionele printsector, met aan de andere kant een duidelijke focus en visie met betrekking tot de digitale transformatie. En om die reden hebben we dan ook gekozen voor Pondres: omdat we op zoek waren naar een partner en niet alleen een uitvoerder.

Roger Portmann
Head Client Solutions, elipsLife

Lees verder

Klantcase_Allianz-2

Digitale transformatie Allianz

“Allianz wil zich steeds meer digitaal laten zien in de financiële sector. Pondres helpt ons bij deze digitale transformatie door de documenten op te maken en in onze pensioenkluis te plaatsen. Zo zijn deze altijd voor onze klanten beschikbaar in een beveiligde omgeving. Doordat Pondres altijd met ons meedenkt in oplossingen, kunnen wij een goede digitale verzekeraar zijn voor onze klanten.”

 

Karel Lagemaat
Directeur Operations Life, ALLIANZ

klantcases

achmea-interactief-upo-2
achmea-interactief-upo-2
18-02-2018

Interactief UPO Achmea creëert begrip

Het interactieve, gelaagde UPO maakt het eenvoudiger de vaak complexe informatie te begrijpen.

Interactief UPO Achmea creëert begrip
dm-voor-zlm_2
dm-voor-zlm_2
01-01-2018

Gepersonaliseerde DM voor ZLM

De samenwerking van Pondres met ZLM begon met een mailing waarin ZLM haar klanten wilde oproepen hun verzekeringswaarde te herberekenen. ZLM vroeg Pondres mee te denken over de inhoud en vorm van deze DM.

Gepersonaliseerde DM voor ZLM
tn-klantcase-achmea_2
tn-klantcase-achmea_2
29-05-2018

Digitalisering documentstromen Achmea WIA

Verzekeraar Achmea biedt werkgevers en hun werknemers goede oplossingen tegen de risico's van ziekte en arbeidsongeschiktheid. Hier komen enorme hoeveelheden documenten bij kijken. In het najaar van 2016 zijn daarom de mogelijkheden onderzocht om deze documentstromen te digitaliseren. Belangrijke criteria waren klantbeleving en efficiency. Bovendien moest de oplossing leiden tot een substantiële kostenbesparing.

Digitalisering documentstromen Achmea WIA
klantcase-dela-klantdata_2
klantcase-dela-klantdata_2
30-05-2018

Klantdataverrijking helpt DELA communiceren

DELA is een coöperatieve onderneming met de ambitie klanten de toekomst zo zorgelijk mogelijk tegemoet te laten zien. Dit ondersteunen zij door middel van financieel en praktisch advies, wat steeds meer digitaal zal verlopen. Uit een analyse bleek echter dat een aantal daarvoor benodigde gegevens onvoldoende aanwezig is in het huidige relatiebestand.

Klantdataverrijking helpt DELA communiceren
klantcase-syntrus_2
klantcase-syntrus_2
30-05-2018

Achmea Pensioen Services digitaal voor pensioenbewustzijn

Pensioenfondsen hebben al jaren moeite met de lage betrokkenheid van deelnemers bij hun pensioen. Door pensioencommunicatie voortaan (ook) digitaal aan te bieden, wordt de informatie overzichtelijker, persoonlijker en aantrekkelijker. De toegenomen efficiëntie zorgt er bovendien voor dat de communicatie sneller en goedkoper verloopt.

Achmea Pensioen Services digitaal voor pensioenbewustzijn
tn_Elipslife
tn_Elipslife
12-04-2019

Omnichannel documentcommunicatie voor elipsLife

elipsLife is een levensverzekeringsmaatschappij die zich richt op zakelijke klanten (B2B). Ze hebben de ambitie om de leidende internationale verzekeringsmaatschappij voor biometrische risico's te worden. Zij willen efficiënt en relevant communiceren met hun klanten. Met deze focus is een omnichannel strategie voor documentcommunicatie essentieel: een relevante boodschap, op het juiste moment, via het meest geschikte kanaal. 

Omnichannel documentcommunicatie voor elipsLife