Documentcompositie

Van pdf tot dynamisch document, van UPO tot e-mail. Pondres helpt bedrijven en instellingen bij de compositie van hun (digitale) documenten. Door deze documentstromen automatisch te genereren en te verwerken, verkort je de time-to-market en hou je de kosten van je documentcommunicatie beperkt.

zelf doen?contact

_A3A9430


Documentcompositie bij Pondres

Wij generen en beheren de content, maken deze op en distribueren alles via het juiste kanaal. Je kunt ook zelf eenvoudig persoonlijke, relevante communicatie-uitingen ontwikkelen, van facturen en Uniforme Pensioenoverzichten tot e-mailings, DM’s en interactieve documenten. Samen zorgen we met innovatieve oplossingen voor efficiënte, unieke output voor alle omnichannel communicatie.

Wouter_pf

Meer weten?

Wil je meer informatie over hoe wij jouw bedrijf verder kunnen helpen op het gebied van documentcompositie en persoonlijke communicatie? Neem even contact met mij op!

Wouter de Regt - Business Development Manager

+31 88 949 41 73
wouter.de.regt@pondres.nl

Neem contact op met

Klantcase_Syntrus Achmea

Digitalisering pensioencommunicatie
voor Syntrus Achmea

“Pondres weet optimaal in te spelen op vraagstukken van de pensioenmarkt. Ook de snelheid waarmee wetgeving een rol speelt in pensioencommunicatie kunnen ze duiden. Aan de andere kant geeft Pondres inzicht in de (on)mogelijkheden van technische oplossingen. Dit maakt dat er geen sprake is van een klant-leveranciersverhouding maar van een ketenpartnership.”

Marcel Sanders
Manager Productinnovatie, SYNTRUS ACHMEA

Lees verder

logo-elipslife-1-min_s

Documentoutputmanagement voor elipsLife

 Aan de ene kant is Pondres een betrouwbare printpartner met een jarenlange ervaring in de transactionele printsector, met aan de andere kant een duidelijke focus en visie met betrekking tot de digitale transformatie. En om die reden hebben we dan ook gekozen voor Pondres: omdat we op zoek waren naar een partner en niet alleen een uitvoerder.

Roger Portmann
Head Client Solutions, elipsLife

Lees verder

Klantcase_Allianz-2

Digitale transformatie Allianz

“Allianz wil zich steeds meer digitaal laten zien in de financiële sector. Pondres helpt ons bij deze digitale transformatie door de documenten op te maken en in onze pensioenkluis te plaatsen. Zo zijn deze altijd voor onze klanten beschikbaar in een beveiligde omgeving. Doordat Pondres altijd met ons meedenkt in oplossingen, kunnen wij een goede digitale verzekeraar zijn voor onze klanten.”

 

Karel Lagemaat
Directeur Operations Life, ALLIANZ

klantcases

achmea-interactief-upo-2
achmea-interactief-upo-2
18-02-2018

Interactief UPO Achmea creëert begrip

Het interactieve, gelaagde UPO maakt het eenvoudiger de vaak complexe informatie te begrijpen.

Interactief UPO Achmea creëert begrip
dm-voor-zlm_2
dm-voor-zlm_2
01-01-2018

Gepersonaliseerde DM voor ZLM

De samenwerking van Pondres met ZLM begon met een mailing waarin ZLM haar klanten wilde oproepen hun verzekeringswaarde te herberekenen. ZLM vroeg Pondres mee te denken over de inhoud en vorm van deze DM.

Gepersonaliseerde DM voor ZLM
tn-klantcase-achmea_2
tn-klantcase-achmea_2
29-05-2018

Digitalisering documentstromen Achmea WIA

Verzekeraar Achmea biedt werkgevers en hun werknemers goede oplossingen tegen de risico's van ziekte en arbeidsongeschiktheid. Hier komen enorme hoeveelheden documenten bij kijken. In het najaar van 2016 zijn daarom de mogelijkheden onderzocht om deze documentstromen te digitaliseren. Belangrijke criteria waren klantbeleving en efficiency. Bovendien moest de oplossing leiden tot een substantiële kostenbesparing.

Digitalisering documentstromen Achmea WIA
klantcase-dela-klantdata_2
klantcase-dela-klantdata_2
30-05-2018

Klantdataverrijking helpt DELA communiceren

DELA is een coöperatieve onderneming met de ambitie klanten de toekomst zo zorgelijk mogelijk tegemoet te laten zien. Dit ondersteunen zij door middel van financieel en praktisch advies, wat steeds meer digitaal zal verlopen. Uit een analyse bleek echter dat een aantal daarvoor benodigde gegevens onvoldoende aanwezig is in het huidige relatiebestand.

Klantdataverrijking helpt DELA communiceren
klantcase-syntrus_2
klantcase-syntrus_2
30-05-2018

Achmea Pensioen Services digitaal voor pensioenbewustzijn

Pensioenfondsen hebben al jaren moeite met de lage betrokkenheid van deelnemers bij hun pensioen. Door pensioencommunicatie voortaan (ook) digitaal aan te bieden, wordt de informatie overzichtelijker, persoonlijker en aantrekkelijker. De toegenomen efficiëntie zorgt er bovendien voor dat de communicatie sneller en goedkoper verloopt.

Achmea Pensioen Services digitaal voor pensioenbewustzijn
tn_Elipslife
tn_Elipslife
12-04-2019

Omnichannel documentcommunicatie voor elipsLife

elipsLife is een levensverzekeringsmaatschappij die zich richt op zakelijke klanten (B2B). Ze hebben de ambitie om de leidende internationale verzekeringsmaatschappij voor biometrische risico's te worden. Zij willen efficiënt en relevant communiceren met hun klanten. Met deze focus is een omnichannel strategie voor documentcommunicatie essentieel: een relevante boodschap, op het juiste moment, via het meest geschikte kanaal. 

Omnichannel documentcommunicatie voor elipsLife