Omnichannel distributie

Je klanten verwachten een persoonlijke en relevante benadering. Dat betekent communicatie op het juiste moment, via het juiste kanaal en afgestemd op hun individuele behoeften en voorkeuren. Door real-time in te spelen op deze behoeften, kun je relevante communicatie ‘on demand’ verzenden. Fysiek én digitaal.

onze aanpak

Communicatieproductie_gedr


Relevante, persoonlijke boodschappen zorgen voor meer effectiviteit: klanten voelen zich begrepen en gewaardeerd, met betrokkenheid en conversie tot gevolg. Maar het is niet altijd gemakkelijk om het overzicht te bewaren van alle communicatiesystemen en processen. Pondres helpt je hierbij en zorgt ervoor dat alle uitingen on demand verzonden worden.

Vanuit het Omniaplatform verzenden wij je communicatie via het meest geschikte kanaal en op de meest efficiënte manier. Ondertussen kun jij op dit platform eenvoudig het proces volgen en de voortgang bewaken. Zo behoud je de volledige controle, op inhoud én budget. De distributie van je communicatie verliep nog nooit zo soepel.

Meer weten?
Omnichannel is natuurlijk alle kanalen! Staat het kanaal van jouw keuze er niet tussen? Neem gerust even contact op met Wouter de Regt via wouter.de.regt@pondres.nl of +31 13 – 595 35 04. Hij vertelt je graag over de mogelijkheden.

Omnichannel oplossingen

tn_fysieke mail

Fysieke mail

Persoonlijke, relevante communicatie is dé manier om je klanten impactvol te bereiken.

Fysieke mail
Pondres_Secure eMail_tn

Beveiligde e-mail

Met beveiligde e-mails kun je privacygevoelige informatie vertrouwelijk en compliant verzenden.

Beveiligde e-mail
tn_berichtenbox

Berichtenbox

De beveiligde, versleutelde verbinding maakt de Berichtenbox ideaal voor vertrouwelijke, privacygevoelige data.

Berichtenbox
tn_digitale kluis

Digitale kluis

Een online kluis is de perfecte plek om privacygevoelige documenten beveiligd op te slaan voor je klanten.

Digitale kluis
tn_digitale facturatie

Digitale facturatie

Door facturen online te verzenden kun je je klanten eenvoudiger en sneller laten betalen.

Digitale facturatie
Pondres_eSign_tn

Digitale handtekening

Een digitale handtekening is een snel, papierloos en rechtsgeldig alternatief. Bovendien weet je zeker dat je te maken hebt met de juiste persoon door verschillende identificatiemogelijkheden. Veilig online zakendoen, daar teken je toch voor? 

Digitale handtekening
Klantcase_Syntrus Achmea

Digitalisering pensioencommunicatie
voor Syntrus Achmea

“Pondres weet optimaal in te spelen op vraagstukken van de pensioenmarkt. Ook de snelheid waarmee wetgeving een rol speelt in pensioencommunicatie kunnen ze duiden. Aan de andere kant geeft Pondres inzicht in de (on)mogelijkheden van technische oplossingen. Dit maakt dat er geen sprake is van een klant-leveranciersverhouding maar van een ketenpartnership.”

Marcel Sanders
Manager Productinnovatie, SYNTRUS ACHMEA

Lees verder

Testimonial_ZPRESS

Gepersonaliseerd magazine
voor ZPRESS Sport

"Wij hebben enorm veel raakvlakken met Pondres, aangezien wij de printmedia-uitgaven voor clubs en verenigingen van A tot Z verzorgen. Pondres biedt hierin toegevoegde waarde door de communicatie-uitingen te personaliseren. Ook kunnen zij leuke ‘gimmicks’ toevoegen bij een mailing voor net dat beetje extra beleving. Een mooie en rake toevoeging voor supporters en sponsoren!"

Jeroen Blom
Commercieel manager, ZPRESS SPORT

Lees verder

logo-elipslife-1-min_s

Documentoutputmanagement voor elipsLife

 Aan de ene kant is Pondres een betrouwbare printpartner met een jarenlange ervaring in de transactionele printsector, met aan de andere kant een duidelijke focus en visie met betrekking tot de digitale transformatie. En om die reden hebben we dan ook gekozen voor Pondres: omdat we op zoek waren naar een partner en niet alleen een uitvoerder.

Roger Portmann
Head Client Solutions, elipsLife

Lees verder

tn_Testimonial YourHanger

Uniek en persoonlijk fulfilment
voor YourHanger

"Met YourHanger willen we de kledinghanger, op dit moment een low interest product, een higher interest product maken. Vanuit YourHanger werken we ruim een jaar samen met Pondres. In dit jaar heeft Pondres zich duidelijk onderscheiden door de persoonlijke benadering, de zeer gewaarde flexibiliteit, de heldere adviezen en het begrip. Elementen die onmisbaar zijn, zeker voor start-ups."

Geert Jurgen Esmeijer
Marketing Director, YOURHANGER

Lees verder

Klantcase_Suitable5

Persoonlijke mailings
voor Suitable

"We zijn met Pondres in contact gekomen omdat zij ervan overtuigd waren dat ze betere én goedkopere direct mailings voor ons konden verzorgen dan we tot dan toe hadden. En Pondres doet wat ze beloven: minder kosten voor meer mogelijkheden, bijvoorbeeld qua personalisatie. Zo kunnen wij meer mailings versturen voor hetzelfde marketingbudget."

Pieter-Jan Schutte
Mede-eigenaar, SUITABLE

Lees verder

Klantcase_Michelin

Online loyalty en cash refund voor Michelin

"Pondres denkt mee met ons als opdrachtgever en slaagt erin alles vanuit het standpunt van onze eindklanten te bekijken. Zo komen we tot een optimale klantervaring. Verder heeft Pondres een vast team van operatoren en IT’ers die flexibel meedenken. Deze zaken waren voor Michelin bepalend in onze keuze om met Pondres samen te werken."

Peter Govaert
Operationeel Marketing Manager Truck Benelux, MICHELIN

Lees verder

Klantcase_DAF-Paccar

DM-campagnes voor DAF PACCAR

“Pondres is een uitstekende partner voor ons. Portikosten zijn een groot deel van het budget van onze internationale direct-mailcampagnes. Met diverse creatieve oplossingen van Pondres zijn de verzendkosten voor onze mailings fors gedaald. Ik was onder de indruk van hun kennis op gebied van internationale postverzending. Pondres is een efficiënt en plezierig bedrijf om mee te werken.”

Peter van Beurden
Market Support Manager, PACCAR Parts Europe

Lees verder

Klantcase_ZLM-2

Gepersonaliseerde DM voor ZLM

“ZLM verzekeringen was voor een garantiemailing op zoek naar een partner die ervaring heeft met complexe mailings. Die graag meedenkt, flexibel is en korte lijnen hanteert. Die partner hebben we zeker gevonden in Pondres. We zijn heel positief over de samenwerking. Niets is te veel gevraagd, er wordt altijd met ons meegedacht en zelfs vooruitgedacht. Daar waren we naar op zoek! Evenals bij ZLM is bij Pondres het persoonlijk contact heel belangrijk. Waarschijnlijk matchen we daarom zo goed.”

Emerence van Wingen
Teamleider Marketing & Communicatie, ZLM

Lees verder

Klantcase_Allianz-2

Digitale transformatie Allianz

“Allianz wil zich steeds meer digitaal laten zien in de financiële sector. Pondres helpt ons bij deze digitale transformatie door de documenten op te maken en in onze pensioenkluis te plaatsen. Zo zijn deze altijd voor onze klanten beschikbaar in een beveiligde omgeving. Doordat Pondres altijd met ons meedenkt in oplossingen, kunnen wij een goede digitale verzekeraar zijn voor onze klanten.”

 

Karel Lagemaat
Directeur Operations Life, ALLIANZ

Klantcases

DAF_4
DAF_4
19-03-2018

Meer effect door personalisatie DAF

DAF stond voor de uitdaging om meer grip te krijgen op de keten en het marktaandeel te verhogen.

Meer effect door personalisatie DAF
achmea-interactief-upo-2
achmea-interactief-upo-2
18-02-2018

Interactief UPO Achmea creëert begrip

Het interactieve, gelaagde UPO maakt het eenvoudiger de vaak complexe informatie te begrijpen.

Interactief UPO Achmea creëert begrip
klantcase-michelin-3
klantcase-michelin-3
16-02-2018

Fulfilment en loyalty helpen Michelin

Michelin wil haar klanten faciliteren met een sterke loyaliteitsapplicatie en  efficiënte refundverwerking.

Fulfilment en loyalty helpen Michelin
2b0b544e64844e91a951a2e7fdeb7124-1
2b0b544e64844e91a951a2e7fdeb7124-1
26-11-2019

Volop innovaties in gepersonaliseerde wenskaarten voor Hallmark!

Voor Hallmark produceren we al jaren gepersonaliseerde wenskaarten. En ook alle gifts die via Hallmark worden besteld, worden door Pondres ingepakt, gepersonaliseerd en verzonden. Enorm leuk om te doen, en we zijn er dan ook trots op dat Hallmark ook enthousiast is! Want het bijzondere van onze samenwerking is dat we gestaag nieuwe producten en toepassingen ontwikkelen. Waaronder een houten kaart én chocoladekaart!

Volop innovaties in gepersonaliseerde wenskaarten voor Hallmark!
dm-voor-zlm_2
dm-voor-zlm_2
01-01-2018

Gepersonaliseerde DM voor ZLM

De samenwerking van Pondres met ZLM begon met een mailing waarin ZLM haar klanten wilde oproepen hun verzekeringswaarde te herberekenen. ZLM vroeg Pondres mee te denken over de inhoud en vorm van deze DM.

Gepersonaliseerde DM voor ZLM
rebranding-fulfilment-the-good-vitamin-company_2
rebranding-fulfilment-the-good-vitamin-company_2
01-04-2018

Rebranding & fulfilment Good Vitamin Company

The Good Vitamin Company, voorheen bekend als Vitamins Direct, is een wereldwijde leverancier van vitamines en supplementen. Vorig jaar benaderde het bedrijf Pondres voor de rebranding van The Good Vitamin Company en implementatie van een nieuwe webshop.

Rebranding & fulfilment Good Vitamin Company
direct-entry-gvc-1
direct-entry-gvc-1
31-05-2018

Direct entry Good Vitamin Company

The Good Vitamin Company, voorheen bekend als Vitamins Direct, is een wereldwijde aanbieder van vitamines en supplementen. Pondres heeft The Good Vitamine Company geholpen met de verzending van bestellingen naar Groot-Brittannië. Eerder kwam het bedrijf al bij Pondres voor de rebranding naar The Good Vitamin Company en de implementatie van een nieuwe webshop.

Direct entry Good Vitamin Company
Klantcase Hill's
Klantcase Hill's
28-05-2018

Internationaal loyaliteitsprogramma Hill's

Hill’s Pet Nutrition is een gerenommeerd merk honden- en kattenvoeding. Hill’s heeft een Staff Feeding Program, waarmee medewerkers met korting speciale dierenvoedingproducten kunnen bestellen voor hun klanten. Dankzij het loyaliteitsprogramma worden medewerkers gemotiveerd om Hill’s onder de aandacht te brengen in de dierenklinieken. Voor de realisatie van het Staff Feeding Program heeft Hill’s de hulp ingeroepen van Pondres.

Internationaal loyaliteitsprogramma Hill's
tn-klantcase-achmea_2
tn-klantcase-achmea_2
29-05-2018

Digitalisering documentstromen Achmea WIA

Verzekeraar Achmea biedt werkgevers en hun werknemers goede oplossingen tegen de risico's van ziekte en arbeidsongeschiktheid. Hier komen enorme hoeveelheden documenten bij kijken. In het najaar van 2016 zijn daarom de mogelijkheden onderzocht om deze documentstromen te digitaliseren. Belangrijke criteria waren klantbeleving en efficiency. Bovendien moest de oplossing leiden tot een substantiële kostenbesparing.

Digitalisering documentstromen Achmea WIA
klantcase-dela-klantdata_2
klantcase-dela-klantdata_2
30-05-2018

Klantdataverrijking helpt DELA communiceren

DELA is een coöperatieve onderneming met de ambitie klanten de toekomst zo zorgelijk mogelijk tegemoet te laten zien. Dit ondersteunen zij door middel van financieel en praktisch advies, wat steeds meer digitaal zal verlopen. Uit een analyse bleek echter dat een aantal daarvoor benodigde gegevens onvoldoende aanwezig is in het huidige relatiebestand.

Klantdataverrijking helpt DELA communiceren
klantcase-syntrus_2
klantcase-syntrus_2
30-05-2018

Achmea Pensioen Services digitaal voor pensioenbewustzijn

Pensioenfondsen hebben al jaren moeite met de lage betrokkenheid van deelnemers bij hun pensioen. Door pensioencommunicatie voortaan (ook) digitaal aan te bieden, wordt de informatie overzichtelijker, persoonlijker en aantrekkelijker. De toegenomen efficiëntie zorgt er bovendien voor dat de communicatie sneller en goedkoper verloopt.

Achmea Pensioen Services digitaal voor pensioenbewustzijn
tn_ZPRESS
tn_ZPRESS
13-07-2018

Gepersonaliseerd magazine ZPRESS

ZPRESS Sport verzorgt voor o.a. 25 betaaldvoetbalorganisaties presentatiegidsen, programmabladen, magazines en huis-aan-huis kranten. Eén van deze organisaties is Go Ahead Eagles, die eens per kwartaal het ‘Kleuren van Juweel’-magazine uitbrengt voor clubkaarthouders en supporters. ZPRESS Sport merkt dat voetbalclubs behoefte hebben aan vernieuwing en modernisering. Zo ontstond de vraag: hoe kunnen we het magazine van Go Ahead Eagles extra bijzonder maken voor clubkaarthouders en sponsoren?

Gepersonaliseerd magazine ZPRESS
tn_Elipslife
tn_Elipslife
12-04-2019

Omnichannel documentcommunicatie voor elipsLife

elipsLife is een levensverzekeringsmaatschappij die zich richt op zakelijke klanten (B2B). Ze hebben de ambitie om de leidende internationale verzekeringsmaatschappij voor biometrische risico's te worden. Zij willen efficiënt en relevant communiceren met hun klanten. Met deze focus is een omnichannel strategie voor documentcommunicatie essentieel: een relevante boodschap, op het juiste moment, via het meest geschikte kanaal. 

Omnichannel documentcommunicatie voor elipsLife
tn_YourHanger-3
tn_YourHanger-3
03-06-2019

YourHanger gaat voor uniek en persoonlijk fulfilment

Na een jarenlange ervaring in het B-to-B-domein ging YourHanger, maker en leverancier van unieke, fraaie kledinghangers voor consumenten, zich oriënteren op de B-to-C-markt. Daarvoor zocht YourHanger een partner die het fulfilmentproces volledig uit handen kon nemen en die geen probleem had met de ambitie van duizenden bestellingen per jaar met 120 verschillende artikelen.

YourHanger gaat voor uniek en persoonlijk fulfilment
tn_Klantcase Crown_drieluik
tn_Klantcase Crown_drieluik
13-06-2019

Muzikale personalisatie voor prospects Crown

Uitzendbureau Crown wilde haar toekomstige klanten op een creatieve manier benaderen. De meeste impact heeft natuurlijk een mailing die persoonlijk, uniek en relevant is. Een leuke uitdaging voor Pondres om hierover mee te denken!

Muzikale personalisatie voor prospects Crown
20191205_Klantcase-Hearst
20191205_Klantcase-Hearst
05-12-2019

Personalisatie en optimalisatie voor Hearst

Hears­t is een van de grootste tijdschriftuitgevers van de wereld.  Met meer dan 300 verschillende magazines in 100 landen, waarvan al 21 in Nederland, weten ze lezers te boeien en te binden. Bij Hearst draait alles om een excellente customer journey: persoonlijke communicatie, afgestemd op de behoeften van de individuele abonnee. Een visie die Pondres deelt én mogelijk maakt – een ideaal partnership dus.

Personalisatie en optimalisatie voor Hearst
Klantcase_Suitable3
Klantcase_Suitable3
16-03-2020

Persoonlijke mailings voor Suitable

Suitable is een innovatieve retailer in de herenmode, met 16 fysieke winkels en een internationale webshop. Door middel van een aansprekende marketingcampagne zijn we met deze toffe retailer in contact gekomen. En omdat Suitable wel oren had naar net zulke aansprekende mailings voor haar eigen klanten, was dat het begin van een mooie samenwerking.

Persoonlijke mailings voor Suitable
2020_Klantcase-Persoonlijk-contact
2020_Klantcase-Persoonlijk-contact
30-04-2020

Persoonlijk contact met klanten en medewerkers

De coronacrisis is overal om ons heen en raakt ons allemaal. Mensen werken thuis, in aangepaste, vaak pittige situaties op locatie of helemaal niet meer. Er zijn zoveel verdrietige verhalen over mensen in sociale isolatie, mensen die ziek zijn, mensen die een dierbare verloren hebben. De behoefte aan persoonlijk contact en een lief gebaar is groter dan ooit. Om te krijgen, maar ook om te geven. Pondres zit daar als dienstverlener middenin en kan hier gelukkig een mooie bijdrage aan leveren. We delen graag wat hartverwarmende initiatieven.

Persoonlijk contact met klanten en medewerkers