over ons

Onze missie 

Samen maken wij persoonlijke en relevante communicatie die jouw klanten raakt. Met als resultaat een optimale customer journey, betere klantbeleving en dus een hogere ROI. Zo helpen wij onze klanten om hun ambities te realiseren.

Onze visie

We maken klantcommunicatie eenvoudig en toegankelijk met onze innovatieve oplossingen. Via het beste kanaal en op het juiste tijdstip; allemaal volledig afgestemd op de behoeften, voorkeuren en interesses van de individuele ontvanger. Ook zorgen wij voor pakkend, persoonlijk fulfilment van goederen en (digitale) documenten. Benieuwd hoe wij jouw klantcommunicatie impactvol en onvergetelijk kunnen maken?

Blije klanten Certificaten & awards

_A3A9459 bijgesneden-1

 

Het zijn heftige tijden, ook voor onze klanten en relaties. Daarom vertellen onze collega's graag dat wij er voor hen zijn, al is het maar met een belletje of virtueel kopje koffie. Wil je ook eens bijpraten over klantcommunicatie in deze crisis, of gewoon voor de gezelligheid? Wij staan voor je klaar.

 

Persoonlijke aandacht
Persoonlijke aandacht
Persoonlijke aandacht
Lagere kosten en meer resultaat
Lagere kosten en meer resultaat
Lagere kosten en meer resultaat
flexibel-en-innovatief-1
Flexibel en innovatief
Flexibel en innovatief
Gemak, geen zorgen
Gemak,
geen zorgen
Gemak,
geen zorgen
Maatschappelijk betrokken
Maatschappelijk
betrokken
Maatschappelijk
betrokken
Veilig en compliant
Veilig en
compliant
Veilig en
compliant

onze visie op klantcommunicatie

Iedere klant heeft zijn eigen behoeften, wensen en voorkeuren. Door je communicatie hierop af te stemmen, kun je de klant zo persoonlijk mogelijk benaderen. Hoe relevanter jouw boodschap, hoe beter zijn klantbeleving immers is. Maar hoe zorg je ervoor dat je weet wie je klant precies is, wat er op dit moment bij hem speelt en hoe je hem het beste kunt bereiken?

Wij helpen je op weg door te focussen op drie kernprocessen:

  1. Customer profiling. Onderzoek wie je klant is en wat hem kenmerkt 
  2. Customer journey mapping. Breng in kaart waar je klant zich bevindt in de klantreis 
  3. Customer communication processing. Richt je klantcommunicatie omnichannel in met het juiste bericht, op het juiste moment en via het juiste kanaal.


Zo zorg je voor relevante, persoonlijke communicatie, afgestemd op de individuele real-time klantbehoefte. Klanten voelen zich gehoord en gewaardeerd, en de customer experience verbetert.

Meer weten

Header_smal