Pondres logo

Over ons

Pondres is jouw creatieve partner voor unieke, effectieve klantcommunicatie en distributie.

Home > Over ons

Als creatieve partner voor effectieve klantcommunicatie en distributie werken wij met een enthousiast team van professionals. Onze mensen werken dagelijks aan de beste customer experience voor jouw klanten. Wat ons drijft? Dat lees je hieronder!

Onze missie

Samen maken wij persoonlijke en relevante communicatie die jouw klanten raakt. Met als resultaat een optimale customer journey, betere klantbeleving en dus een hogere ROI. Zo helpen wij jou om jouw ambities te realiseren.

Onze visie

We maken klantcommunicatie eenvoudig en toegankelijk met onze innovatieve oplossingen. Via het beste kanaal en op het juiste tijdstip; allemaal volledig afgestemd op de behoeften, voorkeuren en interesses van de individuele ontvanger. Ook zorgen wij voor pakkend, persoonlijk fulfilment van goederen en (digitale) documenten. Benieuwd hoe wij jouw klantcommunicatie impactvol en onvergetelijk kunnen maken?

Neem nu contact op!

Wij staan voor je klaar

Het zijn heftige tijden, ook voor onze klanten en relaties. Daarom laten onze collega's graag weten dat wij er voor je zijn, al is het maar met een belletje of virtueel kopje koffie. Wil je ook eens bijpraten over klantcommunicatie in deze crisis, of gewoon voor de gezelligheid? Wij staan voor je klaar.

Onze visie op klantcommunicatie

Iedere klant heeft zijn eigen behoeften, wensen en voorkeuren. Door je communicatie hierop af te stemmen, kun je de klant zo persoonlijk mogelijk benaderen. Hoe relevanter jouw boodschap, hoe beter zijn klantbeleving immers is. Maar hoe zorg je ervoor dat je weet wie je klant precies is, wat er op dit moment bij hem speelt en hoe je hem het beste kunt bereiken?

Wij helpen je op weg door te focussen op drie kernprocessen:

  1. Customer profiling. Onderzoek wie je klant is en wat hem kenmerkt 
  2. Customer journey mapping. Breng in kaart waar je klant zich bevindt in de klantreis 
  3. Customer communication processing. Richt je klantcommunicatie omnichannel in met het juiste bericht, op het juiste moment en via het juiste kanaal.


Zo zorg je voor relevante, persoonlijke communicatie, afgestemd op de individuele real-time klantbehoefte. Klanten voelen zich gehoord en gewaardeerd, en de customer experience verbetert. Dit heeft zowel op de korte als lange termijn effect op jouw bedrijfsdoelstellingen. 

Weet waar je aan toe bent

Bekijk de algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden (opent op nieuw tabblad).

Bekijk voorwaarden

Neem contact op

Wil je weten hoe wij jouw klantcommunicatie naar een hoger niveau kunnen tillen? Neem gerust contact met ons op via info@pondres.nl of bel +31 88 949 41 00. Wij helpen je graag!

Manon Willms
Manon Willms
Client Service Manager
Neem contact op
Zes zekerheden
Top linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram