Omnichannel documentcommunicatie voor elipsLife

hero-3

english version

elipsLife is een levensverzekeringsmaatschappij die zich richt op zakelijke klanten (B2B). Ze hebben de ambitie om de leidende internationale verzekeringsmaatschappij voor biometrische risico's te worden. Zij willen efficiënt en relevant communiceren met hun klanten, rechtstreeks of via een tussenpersoon. Met deze focus is een omnichannel strategie voor documentcommunicatie essentieel: een relevante boodschap, op het juiste moment, via het meest geschikte kanaal. 

De uitdaging

elipsLife zette een internationale tender uit op zoek naar een communicatiepartner die alle Europese landen kan verzorgen en de schaalbaarheid biedt die elipsLife zoekt in haar groei in andere landen wereldwijd. Na een evaluatieproces koos elipsLife Pondres als nieuwe partner in documentoutputmanagement.

Onze oplossing

Pondres maakte het verschil als stabiele printpartner met een duidelijke focus op digitale innovatie. Ons Omnia-platform biedt direct toegang tot up-to-date technologie, zodat elipsLife haar digitale transformatie kan maken zonder de huidige business uit het oog te verliezen. Bovendien kan Pondres via lokale partners van het internationale IPN Global-netwerk wereldwijde productie en distributie verzorgen in landen naar keuze.

Resultaten

  • Het project werd door elipsLife geroemd vanwege de vlekkeloze, snelle implementatie
  • Het transactionele massaprinten loopt en de eerste lokale printbedrijven zijn al geselecteerd voor fase 2
  • De volgende stap vormen de roadmap- en innovatiesessies gericht op digitalisering, om elipsLife te helpen hun ambitieuze doelen te bereiken.


Meer informatie?

Wil je meer weten over de mogelijkheden van een wereldwijd netwerk met locatie distributiepartners, de voordelen van ons Omnia-platform en de rol die Pondres kan spelen in jouw klantcommunicatie? Neem gerust even contact op met Wouter de Regt via wouter.de.regt@pondres.nl of +31 88 949 41 73.

Testimonial