Het vernieuwd WMS is live!

Omnichannel WMS-2

Al jaren verzorgen we e-fulfilment voor meerdere klanten, maar dat doen we sinds 16 september nog efficiënter, kwalitatief beter en transparanter. We zijn namelijk live met ons nieuwe warehouse management systeem (WMS). Dit systeem biedt vele voordelen als het gaat om het verbeteren van jouw logistieke proces, zoals: 

 

  • Snelle onboarding op alle e-commerce platformen en marketplaces
  • Maximale ontzorging door automatische verwerking van orders en backorders
  • 99,8% lever- en voorraadbetrouwbaarheid
  • Altijd en overal real-time inzicht in de voortgang van jouw orders
  • Een betere klantbeleving door impactvolle verpakkingsmogelijkheden per product
  • Maximale flexibiliteit in het gevraagde aflevermoment van jouw klanten

fulfilment procesflow Bekijk procesflow

Het WAUW-effect bij iedere bestelling 

Maar dat is nog niet alles. Wij hebben het WMS namelijk gekoppeld aan ons Omnichannel platform. Dit houdt in dat je in het logistieke proces eenvoudig persoonlijke communicatie kan toevoegen. Of het nu gaat om een persoonlijk kaartje bij een bestelling, een e-mail met persoonlijke instructies of een direct mail naar aanleiding van het koopgedrag van de consument, alles printen en verzenden wij geheel naar wens in-house en on demand. Zo wordt het aantal touchpoints binnen de customer journey van je klant vergroot en verbeter je de klantbeleving en klantbinding. Dit resulteert in een hogere conversie en meer herhalingsaankopen.

 

Benieuwd naar de mogelijkheden voor jou? Kom gerust langs voor een live demo op locatie (RIVM richtlijnen in acht genomen). Boek je timeslot via het contactformulier.