persoonlijke aandacht

Elke klant heeft zijn eigen vaste team dat elke dag met liefde voor het vak de vereiste aandacht besteed aan de vraagstukken en wensen van onze klanten. Zo maken we passende oplossingen om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Wij hebben hart voor ons werk en dit brengen we met passie over op elkaar en onze klanten. Commitment zit in ons DNA en komt tot uiting in alles wat we doen.

onze zes zekerheden

Pondres_Marketing_header


Als een klant bij ons aanklopt, heeft hij of zij een vraag. Soms glashelder, soms nog wat voorzichtig. Daarom gaan we met onze klanten in gesprek om erachter te komen waar ze echt behoefte aan hebben. Wat hen drijft en waar ze van dromen, maar ook wat ze spannend vinden. Zo komen we samen tot 'de vraag achter de vraag'.

Zodra we weten wat onze klant wil bereiken, gaan we aan de slag. We zijn zoveel mogelijk bij elke stap van het klantcommunicatieproces betrokken en helpen waar mogelijk. Bovendien houden we de klant op de hoogte van de ontwikkelingen aan onze kant. Zodat ook onze klant zeker weet dat alles goed verloopt.

Heeft de klant vragen, aanpassingen, suggesties of ideeën? Dan gaan we samen in gesprek om uit te leggen, toe te passen, te overleggen of te brainstormen. Alles voor het beste eindresultaat en de beste klantbeleving; van onze klant en de eindklant.

onze aanpak