Verzending

Je klanten verwachten een persoonlijke en relevante benadering. Dat betekent communicatie op het juiste moment, via het juiste kanaal en afgestemd op hun individuele behoeften en voorkeuren. Door real-time in te spelen op deze behoeften, kun je relevante communicatie ‘on demand’ verzenden. Fysiek én digitaal.

Contact

Pondres_Verzending_header
2rem

 

Als klant wil je niet één van de velen zijn; je wil je speciaal en gewaardeerd voelen. Persoonlijke, relevante communicatie draagt daaraan bij. Maar hoe weet je op wat voor manier welke klant benaderd wil worden, en hoe zorg je dat dit snel en efficiënt gebeurt? Pondres helpt je hierbij en zorgt ervoor dat alle uitingen on demand verzonden worden. Of dat nu fysiek, digitaal of beide (omnichannel) moet gebeuren.

 

De voordelen voor jou

  • Persoonlijke, relevante communicatie met mogelijkheden tot hyperpersonalisatie
  • Omnichannel communicatie voor meer effectiviteit en respons bij je klanten
  • Veel mogelijkheden in nationaal en internationaal verzenden
  • Scherpe portitarieven en veel flexibiliteit door ons Premium Partnership met PostNL MVO met o.a. compensatie voor CO2-uitstoot van alle postverzending

 


 

Versturen

Jij wil je post en pakketten snel en gemakkelijk verzenden, nationaal en internationaal, en tegelijkertijd flink besparen op je verzendkosten?
 

meer weten

Digitale transformatie

Digitalisering lastig? Pondres leidt jouw transformatie van fysiek naar digitaal in goede banen en maakt complexe datalogistiek eenvoudig.
 

meer weten

Omnichannel

Door real-time in te spelen op wat je klant wil, kun je relevante communicatie ‘on demand’ verzenden. Fysiek én digitaal, of beide: omnichannel dus.
 

meer weten

Wouter de Regt

Meer weten?

Wil je meer weten over onze oplossingen qua kanalen of personalisaties? Neem gerust even contact op met Wouter de Regt

Wouter de Regt - Business Development

+31 88 949 41 73
wouter.de.regt@pondres.nl

Neem contact op met