Digitaliseren,
"doen we even"?

nieuwsgierig? blijf op de hoogte

Header site_Digitalisering

Je klanten willen – nee verwachten – digitale communicatie. En ook jijzelf wil hen het liefst omnichannel benaderen. Maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan, met die massa’s documentcommunicatie en complexe datastromen.  

 

Bovendien is het met de nieuwe privacywetgeving nog belangrijker geworden dat je digitalisering goed en betrouwbaar verloopt. Klanten moeten hun communicatie ontvangen, maar niet ten koste van de veiligheid van hun persoonsgegevens.

 

Wouter de Regt

Meer weten?

Wil jij meer informatie of even sparren? Mail of bel me gerust.

Wouter de Regt - Business Development

+31 88 949 41 73
wouter.de.regt@pondres.nl

Neem contact op met

Actueel

Laatste blog

tn_Blog Wouter_Man in de war
tn_Blog Wouter_Man in de war
13-03-2019

Man in de war

Ik raak soms in de war. Ik ben een kerel van bijna twee meter lang, die consequent van een jeanswinkel mailaanbiedingen krijgt voor spijkerbroeken die niet verkrijgbaar zijn in mijn lengtemaat. Datagedreven realtime marketing lijkt nog niet zo gemakkelijk in de praktijk te brengen. En het kan zo mooi zijn!

Man in de war

Laatste nieuws

Omnichannel WMS-1
Omnichannel WMS-1
16-09-2020

Het vernieuwd WMS is live!

Al jaren verzorgen we e-fulfilment voor meerdere klanten, maar dat doen we sinds 16 september nog efficiënter, kwalitatief beter en transparanter. We zijn namelijk live met ons nieuwe warehouse management systeem (WMS). 

Het vernieuwd WMS is live!

Laatste whitepaper

tn_Direct-mail
tn_Direct-mail
18-02-2020

Whitepaper direct mail: In 8 stappen naar een impactvolle direct mail

De klant benaderen en raken, dat is wat elk bedrijf wil. Maar hoe krijg je dat voor elkaar in het steeds veranderende medialandschap? Hoe houd je je communicatie pakkend en persoonlijk? Vergis je niet: direct mail is en blijft een van de krachtigste marketingmiddelen ooit. Maar hoe zorg je ervoor dat je DM de impact heeft op je doelgroep die je in gedachten had en belangrijker nog, hoe test je deze impact? Deze whitepaper gaat in op alle vragen en begeleidt je in 8 stappen naar een impactvolle direct mail.

Whitepaper direct mail: In 8 stappen naar een impactvolle direct mail

Laatste klantcase

tn_Elipslife
tn_Elipslife
12-04-2019

Omnichannel documentcommunicatie voor elipsLife

elipsLife is een levensverzekeringsmaatschappij die zich richt op zakelijke klanten (B2B). Ze hebben de ambitie om de leidende internationale verzekeringsmaatschappij voor biometrische risico's te worden. Zij willen efficiënt en relevant communiceren met hun klanten. Met deze focus is een omnichannel strategie voor documentcommunicatie essentieel: een relevante boodschap, op het juiste moment, via het meest geschikte kanaal. 

Omnichannel documentcommunicatie voor elipsLife