Pondres logo

Massa mailing

Bereik je hele doelgroep op persoonlijk niveau met een massa mailing.

Met jouw campagne wil je zoveel mogelijk kwalitatieve (potentiële) klanten benaderen. Met een massa mailing, ook wel mailshot kun je de hele doelgroep op een persoonlijke manier benaderen. Deze relatief goedkope manier van communicatie is erop gericht de ontvanger te informeren of activeren. In de mailing staat vaak een oproep tot actie, waardoor de effectiviteit van de campagne snel zichtbaar wordt.

Gepersonaliseerde mail versturen

Je klantendatabase bestaat vaak al uit veel relevante informatie die je kunt gebruiken voor personalisatie. Denk hierbij aan basisgegevens als naam en geografische informatie. Maar ook gedragskenmerken, voorkeuren, interesses en koopgedrag zijn super waardevol om een persoonlijke direct mail samen te stellen. Wij helpen je daar graag bij. We hebben jarenlange ervaring in het samenstellen van gepersonaliseerde massa mailingen.  Zo ontvangt jouw klant een direct mail die is afgestemd op zijn of haar behoefte. Samen maken we een onweerstaanbare campagne, geheel binnen de AVG-richtlijnen.

Maak je massa mailing extra bijzonder

Mailingen zijn er in allerlei soorten, maten en bewerkingen. Voor iedere boodschap, afzender of ontvanger is er een geschikt format. Bij Pondres denken we graag met je mee. We kijken naar het doel van je campagne en helpen je om impact te maken op je klant door de klantbeleving te vergroten. Met onze eigen machines kunnen wij de mailing tot in detail bewerken. Samen maken wij persoonlijke en relevante communicatie die jouw klanten raakt. Uit ervaring weten wij dat de creativiteit en innovatie goed wordt gewaardeerd door de ontvanger, dit wordt nog eens bevestigd door de mooie resultaten. De mogelijkheden zijn eindeloos, onze specialisten adviseren je graag!

 

Aan de slag met direct mail

Snel resultaat met massa mailing

In de massa mailing activeer je de ontvanger om tot een handeling over te gaan. Dit kan zijn het bezoeken van een website zijn, het afsluiten van een abonnement of een donatie voor een goed doel. De ontvanger gaat na het lezen van de mailing vaak direct over tot actie. Daarnaast blijft een direct mail vaak nog even op tafel of het aanrecht liggen. De ontvanger wordt zo later nog eens aan boodschap herinnert en komt eventueel alsnog in actie. De resultaten van jouw mailcampagne zijn snel zichtbaar.

Wij bieden verschillende bezorgsnelheden, zodat bezorgsnelheid en bezorgkosten optimaal in balans zijn. Door ons premium partnership in PostNL kan jouw campagne al binnen 24 uur op de deurmat liggen.

Neem contact op

Begin je direct mail campagne bij Pondres. Met ruim 60 jaar ervaring in het vakgebied en ons eigen machinepark maken wij iedere campagne succesvol. Vraag nu vrijblijvend een offerte aan en we nemen binnen één werkdag contact met je op. 

Wij helpen je graag!

Jos
Jos Schellekens
Client Service Manager
Neem contact op
Direct mailing maken
Top linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram