Verstuur je boodschap via meerdere kanalen maar wel gecontroleerd en op het juiste moment.
Je klanten verwachten een persoonlijke en relevante benadering. Dat betekent communicatie op het juiste moment, via het juiste kanaal en afgestemd op hun individuele behoeften en voorkeuren. Door real-time in te spelen op deze behoeften, kun je relevante communicatie ‘on demand’ verzenden. Fysiek én digitaal, of een combinatie van beide: omnichannel dus.
Relevante, persoonlijke boodschappen zorgen voor meer effectiviteit: klanten voelen zich begrepen en gewaardeerd, met een hogere betrokkenheid en conversie tot gevolg. Maar het is niet altijd eenvoudig om het overzicht te bewaren van alle communicatiesystemen en processen. Pondres helpt je hierbij en zorgt ervoor dat alle uitingen on demand verzonden worden, fysiek én digitaal.
Vanuit het Omniaplatform verzenden wij je communicatie via het meest geschikte kanaal en op de meest efficiënte manier. Ondertussen kun jij op dit platform eenvoudig het proces volgen en de voortgang bewaken. Zo behoud je de volledige controle, op inhoud én budget. De distributie van je communicatie verliep nog nooit zo soepel.
Wil je weten hoe wij jouw klantcommunicatie naar een hoger niveau kunnen tillen? Neem gerust contact met ons op via info@pondres.nl of bel +31 88 949 41 00. Wij helpen je graag!