Met fysieke post ben je nog steeds zeer zichtbaar, je klant of relatie kan er nou eenmaal niet omheen. Met zowel een spetterende direct-mail als met zakelijke communicatie kom je letterlijk binnen bij je klant of relatie, jouw poststuk ligt op deurmat! Wil je indruk maken, kies dan voor print- en drukwerk van hoge kwaliteit, het liefst gepersonaliseerd, tegen lage kosten geproduceerd en verzonden. Als direct mail specialist versturen wij elke campagne snel, foutloos en tegen scherpe tarieven. Lees nu waarmee we jou kunnen helpen want of je nu een grote of een kleine mailing wilt doen, de mogelijkheden zijn eindeloos.
Bij Pondres heb je de keuze uit een scala aan drukwerk. We hebben de meest voorkomende voor je op een rijtje gezet. Staat jouw wens er niet bij? Geen probleem. Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Helaas verschijnt er nog steeds algemene post gericht aan "Geachte heer/mevrouw" op de deurmat. Dat is jammer, want elk generiek document is een gemiste kans. Door de klant direct aan te spreken met zijn naam op een direct mail, brief of ander gedrukt artikel heb je meteen zijn aandacht te pakken. Personaliseren kan op allerlei manieren, we kunnen bij drukwerk variëren in beeld/kleur/tekst maar ook of praktisch zoals het toevoegen van een polisnummer.
Door print en drukwerk te personaliseren, laat je jouw klant zien dat hij meer is dan een nummer. Je spreekt de klant bij naam aan en verwerkt zelfs subtiel zijn persoonlijke gegevens tussen de regels door. Documentpersonalisatie verhoogt de klanttevredenheid en dit verhoogt de loyaliteit zodat klanten langer trouw blijven aan jouw bedrijf of organisatie.
Het versturen van fysieke post gaat niet alleen om het versturen van een brief van A naar B, maar ook over de efficiëntie van de documentenstroom. Zie het als een workflow waar het document onderdeel van uitmaakt. Je wilt bijvoorbeeld van een relatie een bevestiging ontvangen voor de aanmelding van een zorgverzekering. Na het versturen van enkele e-mails heb je helaas nog geen reactie ontvangen. De volgende stap is via fysieke post, stuur de geadresseerde een brief met daarin het verzoek om in te loggen in het account om het verzoek te bevestigen. Zodra de geadresseerde de brief op de deurmat ziet, stapt hij er niet overheen. Je boodschap komt nu letterlijk bij de ontvanger binnen en je hebt zijn aandacht te pakken. De kans is groot dat hij nu naar het portaal gaat om de actie te voltooien.
Het proces van digitaal naar fysiek is krachtig om personen te laten handelen wanneer een reactie uitblijft. Ieder mens is uniek, dus waarom jouw klantcommunicatie dan niet? Impactvolle communicatie vraagt om een persoonlijke benadering naar je klanten, afgestemd op individuele behoeften. Of het nu gaat om een marketinguiting zoals een direct mail of e-mailing, of een transactioneel document zoals een pensioenoverzicht, polis of factuur. Samen maken wij persoonlijke en relevante communicatie die jouw klanten raakt.
Wil je weten hoe wij jouw klantcommunicatie naar een hoger niveau kunnen tillen? Neem gerust contact met ons op via info@pondres.nl of bel +31 88 949 41 00. Wij helpen je graag!