Pondres logo

Support Secure eMail

Vind hier antwoord op al jouw vragen over Pondres Secure eMail.

Secure eMail is een mailoplossing waarmee je beveiligd en aangetekend vertrouwelijke en privacygevoelige informatie kan delen. Zo kan je organisatie zorgeloos privacy- en bedrijfsgevoelige informatie en belangrijke documenten delen. Geen risico op menselijke fouten of een datalek. Wel zo veilig dus!
Wat is Secure eMail

Secure eMail is een mailoplossing waarmee je beveiligd en aangetekend vertrouwelijke en privacygevoelige informatie kan delen. In tegenstelling tot conventionele mail, beveilig je met Secure eMail de inhoud van je e-mail. Bij “gewoon” e-mailverkeer heb je geen controle op de inhoud van de inbox en outbox. Door het gebruik van secure e-mail kun je jouw klanten beschermen en ervoor zorgen dat de content en klantgegevens in een veilige omgeving staan. Het email verkeer dat loopt via het Secure eMail platform is beveiligd en versleuteld. Vertrouwelijke informatie is alleen beschikbaar na authenticatie van verzender en ontvanger.

Lees verder over wat is secure email.

Hoe verstuur ik een beveiligde email

In slechts vier stappen verstuur je een beveiligde email.

Volg de vier stappen hier

Hoe maak ik een account aan
In de notificatie email vind je een link naar de Secure eMail portal. Voer de gevraagde gegevens in. Klik vervolgens op de knop "Uw account activeren". Na de authenticatie kun je een password instellen. Soms wordt ook gevraagd om een aantal geheime vragen te beantwoorden. Deze vragen kunnen later nodig zijn om een wachtwoord te resetten.
Ik kan niet inloggen

Nadat je je wachtwoord hebt geregistreerd, ga je automatisch naar de Secure eMail portal.

Wij adviseren deze aanmeldings-URL op te slaan in de favorieten of bladwijzers van je internetbrowser.

Ga naar de URL en voer je inloggegevens in.
Hoe reset ik mijn wachtwoord
Om je wachtwoord opnieuw in te stellen, klik je op "Wachtwoord vergeten" op de inlogpagina en volg de instructies op het scherm.
Ik heb de welkomstmail of activatielink niet ontvangen
Soms worden de notificatie emails tegengehouden door een spamfilter van je bedrijf. Controleer de map 'ongewenste mail' in je inbox.
Ik ben mijn beveiligingsvragen vergeten
Als je je beveiligingsantwoorden bent vergeten, moet je contact opnemen met de beheerder van je bedrijf of een e-mail sturen naar support@pondres.nl met de relevante accountgegevens zodat we je verder kunnen helpen.

Heb je nog vragen? Neem contact op met support@pondres.nl 

Top chevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram