Pondres logo

Support Secure eMail

Vind hier antwoord op al jouw vragen over Pondres Secure eMail.

Secure eMail is een platform waarmee je e-mails veilig en versleuteld verstuurd vanuit een beveiligde omgeving. Hierdoor zijn de e-mails en documenten enkel leesbaar voor jou en de geadresseerde. Zo kan je eenvoudig vertrouwelijke, privacy- en bedrijfsgevoelige informatie en documenten delen.

Wat is Secure eMail?
Secure eMail is een mailoplossing waarmee je beveiligd en aangetekend vertrouwelijke en privacygevoelige informatie kan delen. In tegenstelling tot conventionele mail, beveilig je met Secure eMail de inhoud van je e-mail. Bij “gewoon” e-mailverkeer heb je geen controle op de inhoud van de inbox en outbox. Door het gebruik van secure e-mail kun je jouw klanten beschermen en ervoor zorgen dat de content en klantgegevens in een veilige omgeving staan. Het mailverkeer dat via het Secure eMail platform loopt is beveiligd en versleuteld. Vertrouwelijke informatie is alleen beschikbaar na authenticatie van verzender en ontvanger.

Lees verder over wat is secure email.

Hoe verstuur ik een beveiligde email?

In slechts vier stappen verstuur je een beveiligde email.

Volg de vier stappen hier

Hoe maak ik een account aan?
In de notificatie e-mail vind je een link naar het webportaal. Voer de gevraagde gegevens in. Klik vervolgens op de knop "Uw account activeren". Na de authenticatie kun je een password instellen. Soms wordt ook gevraagd om een aantal geheime vragen te beantwoorden. Deze vragen kunnen later nodig zijn om een wachtwoord te resetten, onthoudt deze antwoorden goed
Ik kan niet inloggen
Na het registeren van je wachtwoord word je automatisch doorgestuurd naar het Secure eMail portal.

Wij adviseren deze aanmeldings-URL op te slaan in de favorieten of bladwijzers van je internetbrowser. Ga naar de URL en voer je inloggegevens in.

Hoe reset ik mijn wachtwoord
Om je wachtwoord opnieuw in te stellen, klik je op "Wachtwoord vergeten" op de inlogpagina, voer je e-mailadres in en volg de verdere instructies.
Ik heb de welkomstmail of activatielink niet ontvangen
Soms wordt de notificatie e-mail tegengehouden door een spamfilter van je bedrijf. Controleer de map 'ongewenste mail' in je inbox.
Ik ben mijn beveiligingsvragen vergeten
Als je de antwoorden op de beveiligingsvragen bent vergeten, kun je contact opnemen met de beheerder van je bedrijf. Of stuur een e-mail met de relevante accountgegevens naar support@pondres.nl, dan helpen we je graag verder.

Heb je nog vragen?

Neem gerust contact met ons op via support@pondres.nl of bel +31 88 949 41 00. Wij helpen je graag!

Davy Nanulaitta
Accountmanager
Neem contact op
Top chevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram