Pondres logo

'Even' je communicatie aanpassen duurt vaak langer dan je zou willen. Vanwege lastige tools, of omdat er collega’s of leveranciers tussen jou en de eindklant zitten. En zeker als je veel verschillende uitingen hebt of snel moet schakelen, levert dit vaak stress en fouten op. Met DocControl pas je zelf eenvoudig je content aan en communiceer je precies wat, waar en wanneer jij wil.

Zelf aan de knoppen

Er zijn veel redenen om je klantcommunicatie te wijzigen. Bijvoorbeeld om in te spelen op actualiteiten of veranderde regelgeving, om een nieuwe huisstijl door te voeren of om voorwaarden te updaten voor compliancy. Met DocControl heeft je organisatie directe invloed op al je klantcommunicatie, zonder technische knowhow of IT-experts. Zo bespaar je veel tijd, moeite en geld, en voorkom je fouten, terwijl de klantbeleving en conversie verbeteren.

 

Onze aanpak

Dankzij DocControl heb je zelf de controle over wat en hoe je communiceert met je klanten. Geen eindeloze mailwisselingen of gefrustreerde telefoontjes met leveranciers meer dus. Iedere gebruiker binnen je bedrijf krijgt eigen verantwoordelijkheden en rechten. Dit maakt de interne samenwerking efficiënt en overzichtelijk. Templates maken, teksten schrijven en uitingen accorderen; in een handomdraai maak jij je communicatie persoonlijk en relevant. 

 

Voordelen voor jou

  • Kortere time-to-market: al je klantcommunicatie in eigen handen
  • Minder stress en minder fouten: gebruiksvriendelijke editor, geen IT-kennis vereist
  • Overzichtelijk en snel samenwerken: iedere gebruiker zijn eigen rol en rechten 
  • Optimale customer experience: elk contactmoment consistente en relevante content

 

Voordelen uitgelicht

Kortere time-to-market: al je klantcommunicatie in eigen handen

  • Alle communicatie in één overzicht
    Met zoveel communicatieuitingen zie je vaak door de bomen het bos niet meer. Met DocControl heb je een overzicht van alle uitingen op één pagina, die je ook nog eens kunt aanpassen.
  • Meer controle, minder doorlooptijd
    Doordat je zelf aan de knoppen zit, ben je minder afhankelijk van je leverancier. Daardoor vermindert je doorlooptijd aanzienlijk en sta je dichter bij de klant dan ooit tevoren.
  • Omnichannel communicatie
    Of je nu digitaal, fysiek of juist omnichannel wil communiceren, DocControl is compatibel met alle diensten en kanalen van Pondres. Dit maakt omnichannel communicatie mogelijk.

 

Minder stress en minder fouten: gebruiksvriendelijke editor, geen IT-kennis vereist

  • Geen installatie nodig
    DocControl is benaderbaar via de webbrowser. Hierdoor kun je meteen eenvoudig je content aanpassen, zonder ellenlange installaties, updates en onderhoud door IT-experts.
  • Eenvoudig én veelzijdig
    In de editor is aanpassen eenvoudig, maar ook veelzijdig. Van lettertypes tot afbeeldingen, van tabellen tot datavariabelen. Met een korte training ben je er zo.
  • Uitgebreid versiebeheer
    Dankzij het uitgebreide versiebeheer van de templates en contentblokken kun je gemakkelijk eerdere aanpassingen overzien. Ook (laten) accorderen gaat snel en efficiënt.

 

Overzichtelijk en snel samenwerken: iedere gebruiker zijn eigen rol en rechten

  • Elke gebruiker een eigen rol
    Een organisatie kent diverse afdelingen en functies. Binnen DocControl vertaal je dit snel naar een op maat gemaakte rolverdeling. Zo krijgt elke persoon de juiste rechten.
  • Ticketing
    Met tickets kunnen gebruikers onderling communiceren, door bijvoorbeeld opmerkingen te plaatsen in content of bestanden uit te wisselen. Samenwerken ging nog nooit zo makkelijk.
  • Design & check
    Met designrechten kun je content aanpassen. Controlerechten maken het mogelijk om opmerkingen of suggesties te plaatsen en content te publiceren. 

 

Optimale customer experience: elk contactmoment consistente en relevante content

  • Eenduidige communicatie
    Jouw communicatie bepaalt hoe je klant je bedrijf ervaart. Met DocControl houd je al je communicatie eenduidig en consistent, welk kanaal je ook gebruikt.
  • Volledig compliant
    Met ontwikkelingen zoals de AVG of interne regelgeving is het belangrijk je communicatie veilig en compliant te houden. Zo voorkom je een hoop werk en imagoschade achteraf.
  • Relevant & actueel
    Je klanten verdienen relevante communicatie. Doordat je zelf de controle hebt over je content, kun je snel schakelen en inspelen op de actualiteit.

Neem contact op

Wil je weten hoe wij jouw klantcommunicatie naar een hoger niveau kunnen tillen? Neem gerust contact met ons op via info@pondres.nl of bel +31 88 949 41 00. Wij helpen je graag!

Davy Nanulaitta
Accountmanager
Neem contact op
Digitaliseren
Top linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram