Home > Wat we doen > Fulfilment > E-fulfilment

Je wil jouw klanten met je e-fulfilment de beste beleving bieden bij hun bestellingen. Wij helpen je in de optimalisatie van jouw webshop met een volledig en betrouwbaar e-fulfilmentproces. Onze focus? Het verhogen van de klantbeleving, voor jou én je klanten.

Onze jarenlange kennis en ervaring op het gebied van logistiek en klantcommunicatie maken Pondres dé e-fulfilmentpartner voor elke webshop. Met 160 vaste medewerkers verwerken wij ruim 2 miljoen fulfilmentbestellingen per jaar en zorgen wij er elke dag voor dat consumenten hun bestelling tijdig en correct ontvangen. Bij Pondres werk je samen met één vast team dat altijd volledig op de hoogte is van jouw proces. Bovendien heb je real-time inzicht en controle in de status en voortgang van je orders, en kijken we continu naar optimalisatiemogelijkheden. We nemen je het volledige proces uit handen, zodat jij je bezig kunt houden met jouw eigen business. 

Het E-fulfilmentproces

Pondres ontzorgt je in het volledige fulfilmentproces, tegen goede verzendtarieven en volledig AVG-proof. En minstens zo belangrijk: met persoonlijke en relevante communicatie. Voor een optimale klantbeleving, en zo meer klantloyaliteit, conversie en retentie. Onder de afbeelding volgt een uitleg per procesonderdeel. 

Een nieuw
e-commerce tijdperk is aangebroken

Dit paper bruist van de inspiratie en ideeën en staat vol met trends en ontwikkelingen. Grote kans dat je op zoek bent naar nieuwe kansen, dan komt dit paper op het goede moment. En is het aan de lezer om hierop in te spelen, de juiste keuzes te maken en bovenal ‘kansen te zien en kansen te pakken’.

Download het gratis whitepaper

En grijp je kansen

Méér dan e-fulfilment: klantbeleving staat voorop

Webshops die hun e-fulfilment uitbesteden, zijn in de klantbeleving voor een groot deel afhankelijk van hun e-fulfilmentleverancier. Vaak gaat het snel, efficiënt en goedkoop verzenden van een bestelling samen met geautomatiseerde processen waarin afwijkingen of maatwerk niet passen. En juist dit maatwerk maakt persoonlijk, uniek e-fulfilment mogelijk. Je kunt een klant al een wauw-moment bezorgen nog voor hij zijn bestelling heeft uitgepakt. Bijvoorbeeld met een aantrekkelijke verpakking of met in-pack communicatie om een vervolgaankoop te triggeren.


Pondres biedt in al haar diensten juist wel deze combinatie aan, namelijk een focus op een optimale klantbeleving én een snel en efficiënt proces. En dit maakt ons uniek in de e-fulfilmentmarkt. Wij begrijpen namelijk dat het belangrijk is om aan de verwachtingen van de consument te voldoen en deze misschien wel te overtreffen.

Klantbeleving is namelijk de belangrijkste reden dat een klant voor een webshop of merk kiest. Denk aan een snelle, correcte levering, duidelijke bestel- en verzendcommunicatie en een passende, milieuvriendelijke verpakking. Maar ook onderscheidend vermogen, bijvoorbeeld door personalisatie, speelt een grote rol in klantbeleving en daarmee -loyaliteit. Daarom vormt klantbeleving de rode lijn in al onze (e-fulfilment)diensten.

Vraag een offerte aan

En we nemen snel contact met je op.

  • Voer een getal groter dan of gelijk aan 10 in.

Neem contact op

Wil je meer informatie over e-fulfilment? Neem dan contact met me op.

Davy Nanulaitta
Accountmanager
Neem contact op
Top linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram