Pondres logo

Gepersonaliseerde doos voor de beste klantervaring

Een gepersonaliseerde doos verhoogt de klantbeleving en daarmee klanttevredenheid.

Home > Wat we doen > Fulfilment > E-fulfilment > Gepersonaliseerde doos voor de beste klantervaring

Personalisatie als onderscheidend vermogen

In de online wereld waar we momenteel in leven kan het moeilijk zijn om onderscheidend vermogen te vinden. Veel bedrijven richten zich op prijs, ondanks dat het ten koste gaat van de marge. Met personalisatie lever je een geweldige klantervaring en dat is de consument meer waard dan een lage prijs.

Na een webshopbestelling wacht jouw klant vol smart op de bezorger die het pakket komt leveren. Tijdens de bezorging valt de klant de verpakking direct op. De vrolijke kleuren op de gepersonaliseerde doos toveren een lach op het gezicht. Eenmaal binnen wordt het pakket geopend en vindt de klant nog een persoonlijk kaartje die hem of haar bedankt en een kortingsbon voor de eerstvolgende bestelling. Geweldig! Denkt de klant. Met deze korting kan de klant toch die extra aankoop doen waarover getwijfeld werd.

 

Gepersonaliseerde verpakkingen zijn een effectief middel om klanten te binden. De klantverwachting wordt overtroffen en de extra kortingsbon vergroot de kans op een herhaalbestelling. Bovendien is de kans groot dat de klant zijn positieve ervaring deelt met vrienden en familie. En er is nu eenmaal geen sterkere reclame dan word-of-mouth.

Verpakkingen met logo

Personalisatie zorgt niet alleen voor een leuke klantervaring, het is ook goed voor je merkbekendheid en zichtbaarheid. Ken je die momenten dat je een pakket ontvangt, maar niet meteen weet wie de afzender is? Vervolgens zoek je naar het etiket op de doos om te achterhalen of het pakket wel voor jou bedoeld is. Geen goed begin van de klantervaring.

 

Maak je verpakkingen herkenbaar door er jouw logo op te plaatsen. Zo weet men precies wie de afzender is. Daarnaast geeft het een enorme boost voor je naamsbekendheid. Want je logo is niet alleen zichtbaar voor de klant en zijn huisgenoten, maar ook voor medewerkers in allerlei werkprocessen, van de bezorger tot aan recyclecentrum.  

Start met personaliseren

Maak van klanten ambassadeurs en begin met het personaliseren van jouw verpakkingen, dozen en communicatie. Graag zetten we voor jou al onze personalisatiemogelijkheden in om jouw klanten een onvergetelijke klantervaring te bezorgen. Voor jou levert dit direct meer orders, een hogere orderwaarde, meer klanten en een hogere klanttevredenheid op.

Ook voor jou bieden we de beste klantervaring. Hierom denken we graag vrijblijvend mee over welke personalisatiemogelijkheden jouw resultaten door het dak doen gaan. Neem voor vrijblijvend advies of meer informatie over onze personalisatiemogelijkheden contact op met Davy.

Neem contact op

Wil je meer informatie over onze personaliseringsmogelijkheden? Neem dan contact met me op.

Davy Nanulaitta
Accountmanager
Neem contact op
Marketingfulfilment
Top linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram