Bied je klanten de beste beleving met gepersonaliseerde in- en onpack verpakkingsmogelijkheden. Van bedankt kaartje tot gepersonaliseerde doos.
Jij wilt jouw klanten de beste beleving bieden. Denk aan een snelle, correcte levering, duidelijke bestel- en verzendcommunicatie en een passende, milieuvriendelijke verpakking. Maar ook onderscheidend vermogen, bijvoorbeeld door personalisatie en optie mogelijkheden omtrent verpakken, speelt een grote rol in klantbeleving en daarmee -loyaliteit.
Verhoog je klantbeleving en maak verschil met personalisatie. Consumenten zijn gevoelig voor aanbiedingen passend bij zijn interesse. Ook personalisatie op het gebied van communicatie en gepersonaliseerde producten zijn populair. Denk bijvoorbeeld aan een bedank kaartje, een persoonlijke kortingsvoucher of een kaart afkomstig van de besteller. Hiermee kun je je webshop pas echt onderscheiden van de concurrent.
Duurzaamheid is een actueel thema wat een steeds grotere rol speelt bij de consument. Je kunt op verschillende manieren duurzaam ondernemen in e-commerce. Denk bijvoorbeeld aan duurzame verpakkingen waarin de bestellingen worden verpakt. Ons duurzaam verpakkingsassortiment bestaat uit gerecycled en recyclebaar materiaal.
Klanten die een artikel voor een ander bestellen laten graag hun bestelling inpakken, uit gemak of om het direct te versturen. Maak van de bestelling en levering een feest en geef je klanten de mogelijkheid om hun order in cadeauverpakking te leveren. Ook een persoonlijk kaartje mag dan niet ontbreken.
Variabele producten kunnen wij verpakken als giftset en voorzien van een cadeauverpakking. Zo kunnen jouw klanten zelf hun favoriete giftset samenstellen, zonder dat jij betaalt voor extra opslagruimte.
Wil je weten hoe wij jouw e-fulfilment naar een hoger niveau kunnen tillen? Neem gerust contact met ons op via info@pondres.nl of bel +31 88 949 41 00. Wij helpen je graag!