Klantenservice & responsverwerking

Bereik een hogere klanttevredenheid door ieder contactmoment te optimaliseren.
Home > Wat we doen > Fulfilment > E-fulfilment > Klantenservice & responsverwerking
Bij het uitbesteden van fulfilment word je ontzorgd in het hele proces van goederenontvangst tot verzending. Maar daar houdt het wat ons betreft niet bij op. Nazorg is belangrijk om de klanttevredenheid te behouden én te vergroten. Daarbij kan goede nazorg zelfs hogere klantloyaliteit opleveren. Daarom bieden wij naast onze

Naast onze fulfilmentservices een aantal ondersteunende diensten, zoals klantenservice en responsverwerking.

Klantenservice

Maak verschil door klanten goede customer support te leveren. Onze klantenservice zorgt ervoor dat jouw klanten snel en professioneel te woord gestaan worden. Dit kan voor, tijdens en na de aankoop zijn, via een kanaal naar keuze. Onze medewerkers beschikken immers over alle informatie met betrekking tot voorraad, orderstatus, levering en retourzendingen en kunnen zo accuraat en snel vragen beantwoorden.

Responsverwerking

Bij een marketingactie draait het om response, dit kan respons op jouw (direct) mailing of een andere actie zijn. Bij Pondres verwerken wij dagelijks veel gegevens die voortkomen uit een dergelijke actie. Of het nu gaat om een ingevulde coupon, een aanmelding voor een event of binnenkomende telefoontjes of e-mails.  Alle respons wordt overzichtelijk vastgelegd en wij garanderen een snelle en nauwkeurige opvolging. Je klant weet waar hij aan toe is, en jij dus ook.

Neem contact op

Wil je meer informatie over hoe wij jouw fulfilment en klanttevredenheid naar een hoger niveau kunnen tillen? Lees verder op onze fulfilmentpagina of neem gerust even contact op met mij.

davy nanulaitta
Manon Willms
Client Service Manager
Neem contact op
Top
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram